Ongelimiteerde host

  • Hoezo het bestaat niet:


    Sorry vond dat even nodig. Wat jij zoekt is oneindig maar dan heb je altijd nog te maken met fair use. Alleen het leuke is dat niemand weet wat fair use is. Deziweb ga ik volgend jaar ook naar toe aangezien ik er te vreden over ben. Antagonist heeft zijn zaakjes niet op orde dus.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • NeoStrada is echt heel erg traag. Je moet bedenken dat er misschien 300/400 klanten op een server gehost worden. De server heeft een 100 Mbit uplink, die dus GEDEELD wordt dan. En voor een YouTube achtige site heb je juist die uplink heel hard nodig. Niemand wil 10 minuten wachten voordat de video eindelijk geladen is. Daarom is een VPS/Dedi eigenlijk wel een must

  • Citaat van JeroenH

    NeoStrada is echt heel erg traag. Je moet bedenken dat er misschien 300/400 klanten op een server gehost worden. De server heeft een 100 Mbit uplink, die dus GEDEELD wordt dan. En voor een YouTube achtige site heb je juist die uplink heel hard nodig. Niemand wil 10 minuten wachten voordat de video eindelijk geladen is. Daarom is een VPS/Dedi eigenlijk wel een must


    Ik heb nog niets gemerkt van traagheid.
    Maarja ik host ook niet zo'n site als dat.

    Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

  • Neem een VPS van VaServ. Zitten zowel in Verenigd Koningkrijk (Maidenhead) als in de VS.


    VPS kost ca. 20 euro per maand voor 800 GB dataverkeer en 40 GB harddisc ruimte. Je kan daarop DirectAdmin installeren of gewoon een gratis LAMP opstelling. Ook makkelijk te upgraden naar meer verkeer & ruimte.


    Heb wel goede dingen gehoord over dit bedrijf. (http://www.cheapvps.co.uk of http://vaserv.com/)


    EDIT: 16 euro per maand (15OFF = 15% korting)

  • De vraag is eigenlijk: Wil je dit?


    Ik denk namelijk niet dat het op kleine schaal mogelijk is om dit rendabel te doen. Het is duur: Veel dataverkeer en veel opslagcapaciteit. Je kunt eigenlijk alleen verdienen aan reclame, wat denk ik niet genoeg zal opleveren om de boel te financieren.


    En dan heb je ook nog eens goede concurrentie, want iedereen trekt toch een beetje naar de grote aanbieders als Youtube en Dumpert toe.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!