Dutchleader

  • hallo,


    is het wel of niet verstandig om aan dutchleader te doen als je een maffia spel hebt ?


    hoor van veel mensen van niet omdat er alleen maar webmaster op komen.


    graag hoor ik meer, en Waarom!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik zou zeggen alle reclame is goed voor je site.. of er mensen van dutchleader zelf komen.. is de vraag.. Webmasters die eraan mee doen hebben ook leden die er op klikken en dus misschien ook jou site zien.


    Daarbij kan google of een andere zoekmachine jou site weer vinden d.m.v. dutchleaders


    Het is dus een beetje dubbel;)

  • Het zou wel goed werken, maar Dutchleader is echt voor nieuwelingen en zo... Je komt er inderdaad veel webmasters tegen, en van die 13 jarige meisjes die zo kliks krijgen. Als je een redelijke prijs bied denk ik dat je best kunt adverteren bij kleinere games, of linkpartners. Dutchleader is echt een heel groot gedeelte alleen maar views.

  • Hallo,


    Je kunt het wel via dutchleader doen maar ik raad je dan aan dat je met jouw aanmelden eerst je account moet activeren via een mailtje. Anders heb je groot kans dat andere webmasters op je spel gaan en daar gaan promoten voor hun site. Als je een activatie mail moet gebruiken is het hun meestal te veel werk en gaan ze wel op een andere.


    Daarnaast zijn er genoeg mensen die gewoon spelers zijn van maffia spelen. Meestal komen die mensen op dutchleader via de klikmissie.


    Groetjes

  • K.Rens, ik heb daar zelf ook laatst geadverteerd en het bleek mtoch dat er na 1 dag al zon 75 leden bij waren waarvan zeker 50% actief mee aan het spelen was, dus het kan wel 40%minder zijn maar het is nog steeds heeeeeel veel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!