Posts by roone

    Hallo, sta ik in mijn recht?


    ik heb reeds geleden een website gemaakt. dit was nog op een gratis host, toen ik een mede beheerder aannam, we hadden afgesrpoken de winst de delen. maar dat ik eigenaar blijf. toen we een betaalde host gingen kopen, werd het op zijn naam gezet. en zouden we de kosten delen. (kosten nog niet betaald) nu oppeens heeft hij alle wachtwoorden veranderd. en zegt hij dat hij niet meer wil samen werken., desondanks dat we een open source scripts hebben gebruikt, heb ik veel aan de site gedaan.


    nu zegt hij oppeens dat ik 50 euro moet betalen om mijn site terug te krijgen..



    wat moet ik nu doen??

    hallo,


    is het wel of niet verstandig om aan dutchleader te doen als je een maffia spel hebt ?


    hoor van veel mensen van niet omdat er alleen maar webmaster op komen.


    graag hoor ik meer, en Waarom!

    nieuw? haha, zit er al 5 jaar in.


    nee ik zal het uitleggen:


    ik wil die updates binnen 2 weken af. mocht het langer duren oke.
    diegene die me dan gratis helpt. krijgt dan funcie bij me als scripter. en uiteraard word hij admin van het spel. dit word dan wel in uitbetaling gedaan;)

    Hallo leden


    ik zoek een scripter die mij kan helpen een hele bult Updates aan mijn site toe te voegen


    ik zit met werk, dus kan dit nooit in mijn éentje doen.


    mocht je intresse hebben mail dan. of voeg me toe op msn:
    Edit: Geen msn in topic (PB)


    ps: ik zoek een scripter die dit 2 weken lang gratis wil doen!

    ik heb deze code nu in me config


    wat kan ik meer doen?":


    <?php
    $url = substr($_SERVER['REQUEST_URI'], 1);
    if(eregi("%", $url) or eregi(";", $url) or eregi("'", $url) or eregi("<", $url) or eregi(">", $url) or eregi(")", $url) or eregi("query", $url) or eregi("mysql", $url) or eregi('"', $url) or eregi('config', $url) or eregi('ingelogd', $url) or eregi("_", $url) or eregi("query", $url) or eregi("-", $url)){
    die("Geen sql-injectie proberen te doen.");
    }
    ?>


    ps: ik leer mysql en php door de vendetta source zo bouw ik ervaring op. maar sommige dingen moet ik nog even weten

    hallo leden


    ik heb een website met de vendetta source.,


    nu word ik bedreigd dat iemand me site een week lang kan plat leggen en dat ik me db dan kwijt ben, terwijl ik een .nl domeinaam en betaalde host heb?


    wie weet tips om dit te voorkomen?

    vendetta:O

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 15:04:47:
    en ook wil ik niet met credits. ik wil gewoon dat het product op hun acount komt,


    dus 1 mil voor 1 belletje dat dat gelijk er op komt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.11.09 15:32:49:
    kan iemand me helpen????

    HAllo Cp-ers


    ik heb een acount op eurobellen.nl alleen wil ik nu dat mijn leden gaan bellen zodat ik geld verdien,


    alleen heb ik een script nodig waarin zijn bijv voor 5000 kogels, 1.30 betalen, en 1 mil voor 1.30
    ik moet ook de db hiervoor hebben


    wie kan me helpen?


    alvast bedankt