Bot spelers toevoegen

• Ik wil aan mijn game zogenaamde bot spelers toevoegen. Deze bots moeten random spelers aanvallen, afhankelijk van hun rank in de game.

Als voorbeeld:

* een speler met een rank tussen de 1 en de 3 moet automatisch worden aangevallen door een bot speler.

Verder moeten de bot spelers slechts aanvallen op de door mij aangegeven tijden, voorbeeld:

* bot 1: valt aan tussen 13.00 en 16.00 uur.
    * bot 2: valt aan tussen 15.00 en 19.00 uur.

Tot slot moeten de bots tussen de tijden dat ze aanvallen ook zichtbaar zijn in de lijst met spelers die online zijn.

Wie kan mij hiermee helpen om zoiets te maken.

Als je mij hiermee kan helpen maar je wil het niet gratis doen, stuur me dan een PM met je prijs en levertijd zodat we dit direct kunnen afhandelen.

Alvast bedankt

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb hier ook interesse voor. Helaas ben ik niet de persoon die dit kan realiseren voor u. Mocht iemand zoiets dergelijks hebben of wilt gamecontrol het delen met ons?

• Citaat

* een speler met een rank tussen de 1 en de 3 moet automatisch worden aangevallen door een bot speler.

Alleen dit is onduidelijk. Weet niet hoeveel je van plan bent te spenderen maar kan dit misschien ook wel maken.

• Ik wil het doen voor 100 euro. Dan heb je een perfect script en levenslange garantie. Overigens is het geen bot dat hier moet worden gemaakt maar een script. Bots kan ik ook maken voor eventueel externe website's.

• Een cron is dan nog niet handig. Je zult er meer bij moeten maken. Maarja ga het je niet allemaal uitleggen aangezien je het advies van Stefan ook al aan het negeren bent omdat je het zo goed weet.

• Jammer he. Ik weet tenminste al hoe je hier een goed systeem van kunt maken.

Tevens kraak ik niemand af dan moet je het nog maar eens na lezen. Koen mag mij bijvoorbeeld niet en als ik dus wat zeg ziet hij het gelijk als een belediging richting hem wat pure triestheid is.

• Wow niet zo offtopic gebeuren. Maar wil je een goede bot zou ik nog eens goed kijken naar de post van killingdevil. Ik denk namelijk zelf ook niet dat het gaat werken in php maarja.

• Oke nou we zullen het zien ik denk dat jij niet echt een bot gaat maken. Meer gewoon een script die je aanvalt bij
    if $stat[rank] == 2 maarja dan heb je geen echte speler

• Citaat

Een bot (komt van robot) is een computerprogramma dat op een autonome manier taken kan uitvoeren. In dat programma wordt de nodige kunstmatige intelligentie geschreven, zodat die bot zijn taak autonoom kan uitvoeren.

De term wordt met name gebruikt voor activiteiten die vaak door mensen worden gedaan, zoals een spel spelen, een webpagina raadplegen, chatten, of een bewerking doen op Wikipedia.

En het gaat er helemaal niet om of het een bot is of niet. Dat is slechts een (vage) definitie.

En hoe je het wilt noemen, enkel via cron's werken is naar mijn idee geen goede oplossing. Wil jij dan iedere 3 minuten die bot zijn werk laten doen?

• Zoals ik al in het begin zij... ik werk met timers en met cron..

dus als de cron aangeroepen word gaat er een timermee lopen.. die cron word maar een enkele keer per dag uitgevoerd waarna er meerdere timers gaan lopen voor meerdere "bots" en voor meerdere functies.. Zoals de TS hier aan heeft gegeven zijn er nog meer functies die hij die z.g.n. Bots wil laten doen.

Hier hou ik allemaal rekening mee..

Maar als je dit in include bestanden gaat verwerken werken die bots niet als er niemand online is dus moet je dit activeren door een cron..
    Met de timers zorg ik onder andere ervoor dat de "bots" online blijven en dat ze hun werk blijven doen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!