Ik heb ook een vermoeden wie...
Aan meneer aanvaller
- Pim
- Closed
-
-
-
-
hahaha , nee ik zeg dit niet in het openbaar kan ook via een PB.
-
Citaat van Frenzo
hahaha , nee ik zeg dit niet in het openbaar kan ook via een PB.
Dan maar zo:Citaat van FrenzoIk weet het niet zeker maar om wraak te nemen op zijn verbanning kan het Ferhat zijn geweest DENK IK . ik zeg niet dat het waar is he xD
-
Ferhat niet, heb ik op MSN dan zou die allang bij me hebben lopen slijmen met z'n prestatie.
Tevens heeft hij de skills er niet voor -
Citaat van Laeresh
Ferhat niet, heb ik op MSN dan zou die allang bij me hebben lopen slijmen met z'n prestatie.
Tevens heeft hij de skills er niet voorWaren we het er niet over eens dat je voor een (simpele) ddos attack geen skills nodig hebt?
Het enige wat je nodig hebt is een computer (makkelijk), een programma en een of andere motivatie (zielig zijn?) -
Jongens we kunnen beter slim zijn en deze gast negeren...
Nu maken jullie het alleen maar leuker voor hem om attacks uit te voeren..|-)
En wat Darsstar zegt, je hebt geen skills nodig om een attack uit te voeren enkel wat zieke verstand :cheer:
-
idd.... dit soort programmatjes zijn zeer simpel te vinden op google.. maargoed.. je bent gewoon erg triest als je dit doet omdat je op je punten gezet word..
-
achja mensen hij zijn plezier gehad we waren 10 minuutjes ofline hooguit het is sneu maar die lui zijn nouw eenmaal levenloos 8-)
-
-
Wie heeft bewijzen dat deze persoon het heeft gedaan?
Jullie baseren het op meningen en niet op feiten .. -
-
Kleintjes Kleintjes en nog eens kleintjes,
Ik vind het leuk dat jullie me aanmoedigen met jullie leuke leuke en leuke scheldwoorden!
Morgen krijgen jullie het toetje van sinterklaas (Ik dus).
En..
Ik lees de hele tijd mee wat jullie plannetjes zijn?
Nee, jullie zijn lang niet van me af.
-
Citaat van SSTeam-Is-Back
Ik vind het leuk dat jullie me aanmoedigen met jullie leuke leuke en leuke scheldwoorden!
En..
ik vroeg me al af wie die nieuwe sinterklaas was
-
Wel een beetje zielig, ik zou CP adviseren om aangifte te doen
-
Citaat van SSTeam-Is-Back
En..
Voorlopig wel denk ik
Waar slaat dit op ?Hou oud zijn we tegenwoordig ? naja ga maar lekker bij sinterklaas zitten dan
-
is hij wezen dossen ?
-
Heb er nog niks van vernomen..
Heb hem wel een permanente ban gegeven -
ach laat die gozer hij loopt te bedreigen via mailtjes maar ss add me msn dan zien we wie het kleintje is
-
die permanente ban heeft weinig nut als je gewoon met een proxy of iets dergelijks aan komt zetten.. maargoed
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!