Keywords meta tag

  • Voor diegenen onder jullie die nog zouden twijfelen of het nog niet weten: Google gebruikt sinds een maandje niet langer de "keywords" meta tag!


    Hun reden hiervoor:
    er worden in Amerika veel rechtzaken aangespannen omdat bedrijven keywords gebruiken van concurrenten.
    Dit is totaal overbodig, want Google scant de inhoud, dus niet langer de keywords.


    Waarom zou je dit nog plaatsen?
    - Andere zoekmachines gebruiken dit nog wel
    - Het kan helpen voor bepaalde SEO tools
    - Baadt het niet, dan schaadt het niet


    Wat zeker wel plaatsen voor Google?
    Een goede startpagina en een goede meta description tag!


    Deze engineer van Google bevestigt het:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dus het belangerijkste is en blijft gewoon de inhoud van je website.


    Mmm ga ik even een oud programma downloaden die dode links kan controleren.


    Bedankt voor de informatie, was hier helemaal niet van op de hoogte.

  • Wouter
    Linkpartners die ik nu ga toevoegen MOETEN een link terug plaatsen.
    Ik laat deze dan ook door een crew lid controleren een keer in de zoveel tijd.
    Wanneer ik erachter kom dat de link niet meer zichtbaar is laat ik hem direct verwijderen zonder melding.


    Verder accepteer ik bepaalde links niet, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken ;)



    Die teksten is dat gewoon je content of ook andere dingen in dit geval ?

  • PR rank is totaal niet van belang.


    Kijk naar je inhoud, sitemap, relevante backlinks, metatags, description, inhoudelijke links en natuurlijk alles xhtml valid.


    Zijn nog wel wat meer dingen maar daarvoor kan je het beste even googlen

  • Citaat van Morellow

    PR rank is totaal niet van belang.


    Kijk naar je inhoud, sitemap, relevante backlinks, metatags, description, inhoudelijke links en natuurlijk alles xhtml valid.


    Zijn nog wel wat meer dingen maar daarvoor kan je het beste even googlen


    alleen de keywords metatag

  • Integendeel, PR is juist extra belangrijk!
    PR is echter iets wat je krijgt door alle voorgaande zaken goed te hebben.


    Google berekent een score (PR) voor je site, aan de hand van:
    inhoud, sitemap, relevante backlinks, metatags, description, inhoudelijke links.
    Aan de hand van deze score krijg je een plaats in de zoekmachine!


    Waar kijkt google bij mijn weten niet naar:
    keywords meta tag, robots meta tag, of een site valid is of niet!


  • PR is een indicatie, het zegt niets over de hoeveelheid bezoekers die je krijgt.


    Robots werkt niet? what about nofollow?


    Google kijkt idd niet of een pagina valid is of niet maar webpagina's die valid zijn, zijn makkelijker crawlbaar.

  • [offtopic]Mededelingen? Het lijkt mij meer wat voor offtopic, mededelingen toch voor alleen deze website? ^o)[/offtopic]


    Nou ja, goed. Ergens hebben ze er wel gelijk in. Je kan zoveel erin zetten als je wilt, maar echt nuttig is het niet. De inhoud en de "echte" html-tags zijn de belangrijkste onderwerpen om op te concentreren. Weer een stapje dichterbij web 2.0 :)

  • je moet wel goed lezen :P

    Citaat


    Waarom zou je dit nog plaatsen?
    - Andere zoekmachines gebruiken dit nog wel
    - Het kan helpen voor bepaalde SEO tools
    - Baadt het niet, dan schaadt het niet


    ik zou ze zowieso nog wel gebruiken aangezien andere zoekmachines het nog wel gebruiken.. een x aantal mensen gebruiken sinds koort ook Bing die het ongetwijfeld nog wel gebruikt..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!