@Frenzo klopt... Ik ga gewoon nu levenloos naar de tv gaan staren aangezien ik op de computer niks leuks meer kan bedenken.... En uiteindelijk over 1.5 uur val ik in slaap...
Wat zijn jullie motieven om tot zo laat op te blijven?
@Frenzo klopt... Ik ga gewoon nu levenloos naar de tv gaan staren aangezien ik op de computer niks leuks meer kan bedenken.... En uiteindelijk over 1.5 uur val ik in slaap...
Wat zijn jullie motieven om tot zo laat op te blijven?
Omdat ik niet moe ben , dan ga ik nog niet slapen. en lekker profiteren van het weekend natuurlijk
Me kameraden vertrekken net. We hebben samen geprobeerd domino day te kijken maar we hadden het te druk met het bier op drinken:P..
haha en toen zag je alleen nog maar vallende sterren in plaats van stenen zeker:p
ze hebben BTW wel het record gehaald!:P
vind het toch knap al die steentjes neerzetten ... kzou er geen geduld voor hebben hoor
hahah hoezo niet is toch leuk:D
ik sluit me bij dbmaffia aan het lijkt me helemaal niks
en wat gaan jullie allemaal vanavond doen ?
COD MW2 !!! ik zit nu in 54
Ik ga maar eens slapen :p ben niet moe maar moet morgen weer vroeg op heb net aan mijn game gewerkt veel plezier nog allemaal:cheer:
lol nog mensen on?
Ik zie er 26 staan
meerendeels gasten blijkbaar:p
Nog even wat bestanden door de lucht schieten en ik ga naar bed. Gaap, lijkt wel eeuwen te duren... Left 4 Dead, here I come! Maar eerst een potje snurken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.11.09 01:46:33:
PATS! Hebbes! Ik ben weg hier!
Nog iemand aan het posten op dit tijdstip? :p
en de links misschien verwijderen ook altijd handig
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.11.09 00:38:57:
ohw zie dat het topic al verwijderd is :p
Topic was ik idd vergeten te verwijderen (Dus bijdeze is die weg:p)
Hoop dat die nu goed de regels even doorkijkt...
Citaat van r-mulderTopic was ik idd vergeten te verwijderen (Dus bijdeze is die weg:p)
Hoop dat die nu goed de regels even doorkijkt...
Maar vind je 2 uur voor spam niet beetje te weinig dan ?
Ben ex-crewlid en zou voor dit soort praktijken zeker geen 2 uur geven.
Stel je voor dat iedereen dit doet aangezien je toch maar 2 uur zonder cp moet
@superior..vind ik ook te weinig gezien het feit je voor 1 keer offtopic al 1 uur krijgt.
maargoed dit zullen de regels wel zijn hier..
Hallo,
Nog active mensen online? Wat doen jullie nou zoal zo laat in de avond nog:P
Groetjes
nog bezig met scripten van een nieuwe game.. uiteraard nog even een biertje erbij :cheer: proost:P
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!