Mijn portfolio is online!

• Beste leden,

Sinds zonet is mijn portfolio online gegaan en ik zou natuurlijk graag de mening van andere mensen (jullie dus :p) willen weten.

Wat vinden jullie dus van ...?

Ik aanvaard zowel positieve als negatieve kritiek, zolang hij maar niet afkrakend is ;)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Alex

maar die slider doet raar :p

Inderdaad, de eerste keer is hij altijd in het mini-klein ;)

Citaat van Alex

(btw die naam is wel moeilijk te onthouden he)

Heb hier ook aan gedacht, maar ik vond het persoonlijk overbodig om een extra domein er aan te koppelen, want welke link moet je dan als vaste gebruiken en ik had ook liever dat het naar mij noemde :p

• Pluspunten:
    Layout
    Navigatie

Minpunten:
    Bij diensten zeg je dat de prijs tussen 50 en 100 is ..
    Een echte pro website begint niet over het geld ! die spreekt dat met de klant af en niet op een website vermelden hoeduur het ongeveer kost. De klant kan jou gewoon contacteren over wat hij wil en hoe duur het zou gaan kosten , en dan pas kan jij de prijs vermelden ! ;)
    En uhm .

Bij Te koop staat er :
    Meestal zijn deze ontwerpen voor een klant gemaakt maar heeft deze nooit meer iets van zich laten weten.

Zou ik beter weghalen ;)

cijfer: 8.5

• Bedankt, ik zal deze straks toepassen want ben op dit moment nog even bezig met huistaken :p

Ik vond het ook een beetje misplaats maar dacht van, ach waarom het er niet bijzetten, maar blijkbaar hoort het er dus helemaal niet thuis :p

Edit:
    De opmerkingen die MrCCrime vermelde heb ik in achtte genomen ;)

• Ik vind dit persoonlijk een beetje een rare zin:
    Sindsdien ben ik ook begonnen met met te verdiepen in Photoshop en het maken van layouts voor anderen.
    Moet dit niet:
    Sindsdien ben ik ook begonnen met me te verdiepen in Photoshop en het maken van layouts voor anderen.

Oja, heb jij een grafisch tablet trouwens :p

• Citaat van larsisgoed9

Ik vind dit persoonlijk een beetje een rare zin:
    Sindsdien ben ik ook begonnen met met te verdiepen in Photoshop en het maken van layouts voor anderen.
    Moet dit niet:
    Sindsdien ben ik ook begonnen met me te verdiepen in Photoshop en het maken van layouts voor anderen.

Oja, heb jij een grafisch tablet trouwens :p

Haha bedankt :p
    Nee ik heb geen grafisch tablet, hoe kom je daar op? :p

• Werkzaamheden
    Ik en mijn partner (Nick)
    moetzijn
    Mijn partner (Nick) en ik

Sinds vandaag is de portfolio geupdatet
    moetzijn
    Sinds vandaag is de portfolio geupdate

Ook zal binnenkort de portfolio worden ge-updatet want
    moetzijn
    Ook zal binnenkort de portfolio worden geupdate, want

En een goudentip voor het internet !
    Vermeld nooit je bankrekening.
    Pas als een koper wil betalen ofso ?

Welke nick btw :P? petyn ?

• Bedankt (alweer :p).
    Ik zag namelijk op andere websites dat ze wel hun bankrekening en dergelijken vermelden dus ik dacht dat ik dit ook moest doen 8-)

[offtopic]Inderdaad, het gaat om Nick Petyt ;)[/offtopic]

• Ik zal nog even de spelling etc. controleren...
    Je hoort zo nog van mij, dan edit ik dit bericht even ;)
    (Ik haal altijd 10en en 9ens op school voor spelling en grammatica, dus dat is niet moelijk :p)

Lars
    EDIT:
    Founds:
    Er staat op home dit:

Citaat

. Ik probeer altijd met nieuwe en creatieve oplossingen te komen om uw ontwerp zo uniek mogenlijk te maken.

Dat hoort:

Citaat

. Ik probeer altijd met nieuwe en creatieve oplossingen te komen om uw ontwerp zo uniek mogelijk te maken.

In A(B)N nederlands moet dit stukje helaas anders zijn:

Citaat

Sinds vandaag is de portfolio geupdatet en zijn de voorbeeldpagina's van de ontwerpen klaar (zie URL). Dit was tevens ook het laatste dat nog moest gedaan worden aan de website en deze zal dus binnenkort online kunnen verschijnen.

Met vriendelijke groeten, Stijn G.

Namelijk:

Citaat

Sinds vandaag is de portfolio geupdatet en zijn de voorbeeldpagina's van de ontwerpen klaar (zie URL). Dit was tevens ook het laatste dat nog moest gedaan worden aan de website en deze zal dus binnenkort online kunnen verschijnen.

Met vriendelijke groeten,
    (hier moet dus 1 of twee witregels tussen!)
    Stijn G.

Dit geld ook voor dat andere nieuwsbericht!

Oja, zie je PM :p

• btw het is Het portfolio en niet de portfolio:$:p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!