Crew niet immuun van de regels

• Het komt mij steeds vaker voor dat crew leden zelf de regels overtreden, maar wel andere leden bestraffen als hun hetzelfde doen.

Volgens mij is de crew niet immuun van de regels, daarom wil ik graag het volgende idee voorstellen.

1:
    Als een crewlid een offtopic reactie doet, uitscheld wat dan ook, moet deze op dezelfde manier bestraft worden als dat bij een normaal lid gebeurt ( banpunt, zonder discussie mogelijk, en deze word uiteraard niet verwijderd ).
    Tevens is het een idee om hierbij een 2de soort valuta te maken, de Crew punt.
    Crewpunt:
    Als een crewlid zelf de regel overtreed krijgt deze een crewpunt, aan deze hoeveelheid word ook een banpunt gekoppelt.
    integenstelling tot de banpunten wat gewoon een tellertje is dat steeds +1 gaat, word bij de crewpunten de reacties ( hoe wat waarom wanneer ) opgeslagen.

Bij een bepaald aantal crewpunten heeft het crewlid bewezen zich niet aan de regels te houden wat als consequentie heeft dat hij/zij niet langer instaat is ervoor te zorgen dat anderen de regels naleven en moet worden ontzet uit zijn/haar functie.

Dit is meer dan redelijk en snap niet dat zoiets er nog niet was.

Reacties, vragen etc zijn altijd mogelijk.
    Onthoud wel dat dit het idee forum is en niet het offtopic forum, dus offtopic reacties kunnen ( zouden eigenlijk gewoon moeten 8-) ) worden bestraft.

Mvg

Added door K.Rens:
    Alle klachten over crewleden kunnen MET bewijslink of materiaal gestuurd worden naar mij en dit handel ik dan altijd af!
    Heb al meermaals mensen op de vingers moeten tikken, maar zelden crewleden. Meestal doen ze in mijn ogen gewoon hun werk correct.

Offtopic reacties kun je altijd reporten, ook deze van crewleden.
    Gewoon doen dus!

Crewpunten vind ik een kinderachtig idee. Daar zijn banpunten voor.
    Er is geen onderscheid qua behandeling van crew of leden, crewleden kunnen evengoed banpunten krijgen, maar zullen altijd eerst aangesproken worden op hun gedrag.
    Interne ruzie's is iets wat we ten alle kost willen vermeiden.

Binnen enkele weken start ik trouwens met een evaluatie van alle crewleden. De rotte appels zullen dan vanzelf wel uit de mand vallen (inactieven etc etc).

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!