V3host.be

• Ik heb een account gemaakt op v3host.be en ik heb mijn source geupload , database gemaakt en config aangepast , maar mijn site is nog altijd niet actief..
    kan iemand me even helpen?:D

maffiaspel.v3host.be is de naam

• is v3host.be wel betrouwbaar ?
    Nooit iets over te weten gekomen eigenlijk.
    ( weet dat dit offtopic is )

Daarom,
    Contact met de host zelf opnemen ?
    Mailtje sturen ?
    een simpel test .php script maken of een html uploaden ( wetend dat je account het uberhaupt doet )

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Citaat van jgdonleach

Persoonlijk zal ik nooit een gratis host nemen ze zijn altijd ergens op uit.

Je bent zelf een moderator en gaat hier totaal offtopic, ik doe tenminste nog een ontopic deel in m'n post + toegeven dat ik een offtopic gedeelte schrijf.
    Het kan me niks schelen of je een crewlid bent of niet, de volgende keer rapporteer ik je wel.

Tevens zijn gratis hosts niet altijd slecht, waardoor jou reactie nu niet alleen offtopic maar ook nutteloos is.

Kijk naar bplaced.net of oxyhost.com
    Deze draaien meerdere jaren met vele tevreden klanten zonder enige problemen.
    Natuurlijk hebben ze hun beperkingen maar ze zijn goed genoeg voor een normale website.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Ik zou toch voor xtreemhost.com gaan,

oxyhost ken ik maar die editor zuigt,
    xtreemhost heeft veel gratis ruimte en database zoveel je wilt enzo.

TIP: Gebruik dus voor gratis xtreemhost.com

• Vind oxyhost er wel betrouwbaar uit zien in tegen stelling tot Xtreemhost.

Smil-E
    Wat is er niet goed aan die editor heb er namelijk geen ervaring mee.
    Neem aan dat de meeste programmeurs via de pc programmeren en niet via een website.

• Hallo mensen hij vraagt niet wat voor host die zal nemen hij vraagt als jullie kunnen helpen. ONTOPIC!

Ik denk dat je de index.php er niet eens in hebt staan. Zover ik weet heeft v3host.be ook 48 uur de tijd om je site online te zetten. Zolang dat duurt kun je gebruik maken van de andere link (de ip adres)

Hopende je genoeg geïnformeerd te hebben

Groetjes

• @Major-Crime
    We geven enkel tips waar hij het eventueel zou kunnen proberen.
    Is dus niet off-topic maar tips geven, graag beter lezen.

@TS

Citaat

Not Found

The requested URL / was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    Apache/2 Server at maffiaspel.v3host.be Port 80

Als je de error leest wat maak je er dan uit?
    Hij mist een index bestandje om je request uit te voeren.

• @Superiour,

eenmaal php bestanden geupload en je wilt ze online bewerken via oxyhost (denk maar aan database instellingen oid) komt er een soort WYSYWIG maar dan met de html zichtbaar enzo enkel zonder php, als je dan de html wilt bewerken (zonder WYSYWIG) is alle php verdwenen.

Niet echt handig dus..

• Superior

Kijk dat je je groter voelt dan mij goed van je! lekker blijven doen. maar die jongen hier is niet op zoek naar tips voor een andere host maar hij wil weten hoe die zijn site terug krijgt!.
    Aangezien ik weet dat ik en jij geloof ik niet de grootste vrienden zijn zal ik me verder stil houden op jou reacties

Verder nog veel suc6 met het maken van je site. denk aan je index!!

Groetjes

• Lezen jullie niet verkeerd?

Volgens mij is hij crewlid van die v3host.be ofzo als ik het zo lees.

Maar dan nog, wat moeten jullie met zijn klant gegevens?
    Hoppa weer vertrouwen weg van een gratis hosting :cheer:

En al was je geen crew lid daarvan, dit soort dingen hoor jij niet te vragen!

• 403 is forbidden.
    Dus ofwel is de hosting niet correct ingesteld, ofwel heb je index.php niet geplaatst in de map /public_html of in de map /www of wat je webhoster ook gebruikt.

Verwijder zeker de standaard mappen niet, als je deze nadien terug aanmaakt staan ze soms met de verkeerde rechten en kun je deze error ook krijgen!

Ontopic aub!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!