Hallo,
Na een beetje zoeken op google vond ik een maffia cartoon maar ik weet niet als die wel legaal is. Aangezien die op google staat neem ik aan van wel maar ik weet het niet zeker. Weten jullie dat misschien?
Groetjes
Hallo,
Na een beetje zoeken op google vond ik een maffia cartoon maar ik weet niet als die wel legaal is. Aangezien die op google staat neem ik aan van wel maar ik weet het niet zeker. Weten jullie dat misschien?
Groetjes
[offtopic]EGOÏST![/offtopic]
Heb je een vector bestand als download gekregen ? zonee => 75% kans dat die illegaal is..
Nou vaak staan op google dingen die alsnog niet legaal zijn, je zou het na moeten vragen bij de eigenaar van de site, dan weet je het zeker.
Nee het is zeker niet zo dat alles op google legaal is. Je zal de eigenaar van deze cartoon erop aan moeten spreken. Aangezien ik bijna wel zeker weet dat het geen stock-foto is.
Je mag je naam er niet op zetten, is niet van jou.
Tevens is eht wel legaal zover ik weet.
lol nou gelijk 4 antwoorden op je vraag is wel duidelijk denk ik hé.
eerst toestemming vragen dan gebruiken
hoe maken die mensen eingelijk zo een cartoon?
Illustrator
Tekenen in scannen en verder uitwerken misschien :$
Verder is deze wel illegaal eigenaar zat voor zover ik weet op sitedeals.nl
Verder mag je naam erop zetten wat je wil hoor, zolang hij niet voor een online doel einde word gebruikt.
Dus berichtjes over: Egoïst & je mag je naam er niet op zetten is nutteloos.
Ik had het er alleen op gezet voor als die niet legaal is. Als ik hem er gewoon op zette pakte iedereen hem
Groetjes
@Major-Crime
Geef je ook geen ongelijk, zijn genoeg mensen hier die nog nooit van een zoekmachine hebben gehoord en alles van andere moeten overnemen.
Ik zou wel even informatie over de eigenaar zoeken van deze cartoon.
Weet namelijk bijna zeker dat hij niet zomaar gebruikt mag worden :cheer:
Deze heb ik al eens eerder gezien in een layout, dus ik ben er ook zeker van dat het illegaal is om te gebruiken ;).
Laat er gewoon 1 maken bv. door RZDesign (hoog prijskaartje)!
Dan ben je altijd zeker dat het uniek is, laat er ook altijd een kenmerk inzetten zodat niemand het kan rippen.
Ik gebruik voorlopig ook deze cartoon op mijn site...
Maar iemand is nu bezig met een unieke te maken voor mij met alle rechten en als ze het rippen dien je dan toch gewoon klacht in dein ?
Maar veel mensen gebruiken deze cartoon dus waarom zou hij illigaal zijn?
Zolang men niet in het bezit is van de .AI bestand, is het illegaal, en gewoon geript van iemand (al vind ik het sowieso geen mooie cartoon...)
De slechtste reden die ik ooit heb gehoord iedereen doet het dus het zal wel legaal zijn.
@iedereen. Hallo, ik heb even in me geschiedenis gekeken en hij staat gewoon op een site die allemaal van zulke plaatjes maakt en waar je ze af kan halen. Dus ik ga er gewoon van uit dat het wel mag.
Citaat van PetytnIk gebruik voorlopig ook deze cartoon op mijn site...
Maar iemand is nu bezig met een unieke te maken voor mij met alle rechten en als ze het rippen dien je dan toch gewoon klacht in dein ?
Maar veel mensen gebruiken deze cartoon dus waarom zou hij illigaal zijn?
Sorry maar gaat hier niet om jou unieke cartoon die je laat maken.
En ja je mag een klacht indienen mochten ze dit gaan rippen.
Verder kunnen er licenties verleent zijn aan personen die deze cartoon gebruiken.
Kan dus wel degelijk illegaal zijn om te gebruiken, juist daarmee moet je uitkijken.
Dus als iedereen een fiets gaat stelen betekend dit ook niet gelijk dat het volgens de wet mag.
Beetje rare opmerking geef je hier....
Als iedereen de sloot in gaat springen, spring jij hier dan achteraan?
Ik heb me antwoord. Iedereen weer is bedankt.
Groetjess
:slotje: pleas?
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!