Offtopic reacties

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @Ferhat
    Waarschijnlijk had jij al een aantal uur staan.
    Als je namelijk al +5 uur hebt en je krijgt +1 voor off-topic word het totaal +6 uur verbannen.

Zuinig zijn op foutjes want ze kunnen later heel erg worden als je +100 hebt en +1 voor off-topic krijgt ben je 101+ uur verbannen:p

• Gelukkig ;)

Bedankt crew, hier was ik echt op aan het wachten, ik had eigenlijk de laatste tijd niet zoveel zin meer om te posten door al die offtopic reacties.

Gelukkig dat ik nog niet weet hoe het systeem werkt :p

• Citaat van Smil-E

[offtopic]Nu ga je offtopic Erik...[/offtopic]

Eiiiinndellliijkkk...
    Streng is de boodschap, anders wordt het (weer?) een kinderspeeltuin.

Ik ga niet off-topic ik geef antwoord op ferhat zijn vraag.
    En je hoeft niet zo geheimzinnig te doen hoor want ik ben het inderdaad.
    Geeft dit informatie? is het nuttig nieuws? Nee stop er dus mee vriendelijk bedankt :cheer:

• Citaat van Dein

Over banpunten treden we niet in discussie, indien je er niet mee eens bent moet je dit via PB melden met een duidelijke verklaring en niet hier in het openbaar!

Werkt niet als het om koen gaat, gaat mij 10 banpunten geven omdat hij een reactie van mij verkeerd had gelezen, na 2 dagen discussie geeft ie eindelijk toe dat ie fout zat maar als ik verder ging kon ik nog meer problemen verwachten.
    Daarnaast ist das höhere befel von herr koen dat er niet gediscusseert mag worden over de GT source, wat onzin is aangezien zowel het voor als tegendeel niet is bewezen ( zo kan iedereen alles proberen te maken ).
    Helaas dein, ben jij nog de enige die de moeite erin wilt steken met het vertrouwen dat het nog wat kan worden.

Citaat

Wij kunnen geen ideeën invoeren, wij wachten nog steeds op Koen voor een contract en hij moet eerst nog zijn 'systeem' invoeren voor we kunnen scripten..

Vraag is, gaat dat ooit gebeuren, laat staan dat er uberhaupt nog iets gebeurt ( een spellingsfoutje gefixt in de regels, wat een fix >.> ).
    Helaas Dein.
    Ik heb sowieso al een andere community gevonden waar zowel het niveau van management als leden mijlenver hoger ligt dan hier.
    Als koen en bepaalde leden weer eens normaal kunnen doen, dan denk ik dat CP best nog wat kan worden.
    Tot dan is het een soort verloren boel.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• [offtopic]

Citaat van Superior

@Ferhat
    Waarschijnlijk had jij al een aantal uur staan.
    Als je namelijk al +5 uur hebt en je krijgt +1 voor off-topic word het totaal +6 uur verbannen.

Zuinig zijn op foutjes want ze kunnen later heel erg worden als je +100 hebt en +1 voor off-topic krijgt ben je 101+ uur verbannen:p

nu doe je het weer?? waar blijven die banpunten
    [/offtopic]

@Learesh:
    dit is wss de eerste keer dat ik je volkomen gelijk geef,

• @Learesh
    Geef je groot gelijk hierin.
    Verder zie ik koen ook nooit, enkele keren dat hij on is als er problemen zijn.

Dein steekt er zijn tijd en moeite nog in om er iets van te maken.
    Helaas heeft hij beperkte toegang en kan dus weinig betekenen als er fouten ontstaan.

[offtopic]
    Smil-E zou je willen stoppen met je kinderachtige gedrag.

Bedankt!
    [/offtopic]

• @Learesh, je hebt gelijk, hoewel K. Rens nieteens zo slecht in. Ik merk wel dat er een paar moderatoren de regels nog eens door mogen nemen, weet niet of een voorbeeld nu wel zo handig is... Ben ik trouwens de enige die het huidige bansysteem in twijfel trekt? Ik werd een keer voor 17 uur geband voor een nogal grove reactie, en 3 uur voor een reactie met dezelfde strekking. Wat leuk was, was dat die ban van 3 uur rond half 12 's avonds werd uitgevoerd, en ik vlak daarna maar ging pitten en er zo vrijwel niets van merkte (en dus ook niet leerde). de andere keer was rond half 5 (ofzo), en tsja, dan zit je maar een dagdeel zonder Criminalspoint, ik leer er in ieder geval niet van.
    Men zou beter een bansysteem kunnen hanteren zoals op sitedeals etc, paar waarschuwingen en dan direct een permabannetje erop, wellicht een keer gaan suggereren bij een van de admins.

• Dat is dus het hele probleem.
    Alleen koen kan iets op de site veranderen en die is er gewoon overmate vaak niet.
    Nog een probleem van koen is dat ie dingen veel te snel persoonlijk opvat.
    Helaas heeft hij nog niet door dat z'n manier van werken niet loont.
    Want of hij doet er de moeite niet voor of hij doet het gewoon verkeerd.
    Anton en Mitch wisten dat ze er geen tijd meer voor hadden.
    Zij begrepen dat als je die tijd er niet insteekt het ook niks word.
    Dominic miste de nodige ervaring en school gaat natuurlijk voor.
    Dat koen het heeft opgekocht heb ik nooit begrepen.
    Wat hij nog steeds als eigenaar doet snap ik ook niet.
    Koen jongen, doe er toch eens wat mee of verkoop het door aan de volgende en geef die een kans.
    Je zult dit vast wel weer als gezeik tegenover jou zien ( je maakt het zelf persoonlijk, maar dat lossen we dan ook op via pb ;) ).
    Ik zit je hier niet zwart te maken wat je zoal denkt.
    Ik kijk gewoon realistisch.
    Je moet dit niet als iets negatiefs zijn, maar zie het zo.
    Je hebt je best ervoor gedaan helaas is het niet gelukt en dat is niet erg, aangezien we sinds Anton en Mitch geen enkele langdurig succesvolle eigenaar hebben gehad, ze waren of succesvol ( in kleine mate >.> ) of langdurig, zoals jij.
    Dit is gewoon het teken dat ik en anderen je willen wakker schudden.
    Zet je beste beentje ervoor of ga verder met iets wat zowel jou als hetgeen wat je doet loont.
    Laten we een keertje beide als gelijke volwassenen een goeie discussie voeren, ipv alles censuur en dingen verbieden.
    Ik weet dat je het kan ^^.
    Geld dus ook voor andere leden, gedraag jullie is een keer normaal, laten we een keer een serieuze redelijke discussie op niveau voeren zonder gezeur, gezeik en gescheld

Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Hier kan ik me handen voor op elkaar klappen

Laeresh is de eerste die ervoor uit durft te komen.
    Helaas zal dit enkel denk niet werken maargoed, we kunnen het altijd proberen :)

Give it up for LAERESH! :cheer:

• Heb koen al een PM gestuurd.
    Ik wil eens een keer serieus met hem praten, ik bedoel we hebben alleen maar mekaar lopen afzeiken.
    Er moet een andere manier zijn toch ?
    Was leuk voor zolang het duurde maar ik denk dat we nu wel op niveau mogen gaan praten.
    Hoop dat koen er hetzelfde over denkt, zal vast wel, aangezien ik geshocked zou zijn als hij werkelijk deze nutteloze veto wil doorzetten.

We shall see.

Superior, onthoud wel, ik bedoel dit niet tegen koen, ik noem wel vaak slechte dingen maar hij heeft ook goeie gedaan.
    CP weer op orde gezet, financiele ondersteuning, hoewel geringe updates toch de site verbeterd.
    Dat mogen we niet vergeten.:cheer:

• De meeste updates zijn toch nog wel door andere gedaan(denk aan: Dos, Wouter, Killingdevil).

Citaat

Als het aan mij lag, had ik allang CP overgekocht, alleen zit ik niet echt goed bij kas.. (but everything for the users!)

Maar dit topic gaat over offtopic gaan, en dat is nu zo wel een beetje aan het gebeuren ;). Ontopic dus!

• @woutr: leeft die nog wel ?
    Ik vindt dat jij echt van deze site een succes-overname van heeft gemaakt, koen`s laatste update:
    - Een spelfout in de regels werd gecorrigeerd

Dat vindt ik geen update maar paar letters aanpassen.
    dus het klopt van wat je zegt.

Ook ontvang ik graag een PM, als je met iets forums-achtig bezig bent.
    Ik wil graag meedenken.:cheer:

• Ik persoonlijk denk dat het goed is om eens de discussie met onze trouwe leden aan te gaan, omdat we daar uiteindelijk niet slechter van worden, alleen maar beter! Ik denk echter wel dat dit niet het juiste topic daarvoor is. Binnen de crew zullen we even overleggen hoe we jullie kritiek gaan behandelen, en dan zullen we dat zsm laten weten.

Voor nu hoop ik dat we in dit topic weer terug kunnen naar het onderwerp.

• Jullie moeten niet denken dat Koen hier een dictatuur heeft: dat is bij lange na niet zo. In belangrijke beslissingen telt zijn stem natuurlijk zeker mee, maar er wordt ook naar onze mening als crew geluisterd.

Ik zeg op dit moment dat wij graag naar jullie luisteren, omdat we een mooi en beter CP willen maken en onderhouden. Daar staat de gehele crew achter, ook Koen. Hij heeft echt het beste met CP voor, vergeet dat niet!

Dit is de laatste offtopic reactie in dit topic. Als je nog vragen hebt, kan je een beheerder of moderator pb-en, waaronder ook ikzelf.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!