Proxy blocker

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ja Ferhat die ken ik, maar zorgt ook soms voor problemen. Ik heb op een site een goeie gezien (crime), ze staan momenteel niet in dutchleader top 50 dus weet ik de link momenteel niet. Zodra ik contact had met hen om eventueel het script te verkrijgen, zal ik dit hier melden. Anders kan u wel Ferhat zijn gevonden script erbij plaatsen. Laat dan enkel bepaalde ip adressen toe.

  • Geen enkele proxy blocker werkt perfect. Het beste wat je kunt doen is iets met ajax(js) doen bij het inloggen. Meeste proxies kunnen daar vrij slecht tegen. Als ze socks4 etc. gaan gebruiken hou je het toch niet tegen, met geen enkel script.

  • Momenteel IP blokeren van de proxy sites, maar is onbegonnen werk vrees ik. Er zijn proxysites, met duizenden random sites met andere ips die opengaan. Tegenhouden van buiten nederland en belgie kan u via Ferhat zijn post

  • Meeste proxys zullen via het web lopen dan vanuit een eigen server.
    Je kan hierbij de url controleren, dan zie je duidelijk of het een proxy is of niet.


    Een eigen server proxy zal niet eens de moeite nemen om bij jou te gaan kijken.
    Dit zullen gewoon een paar noobs zijn die een proxy website hebben ontdekt.


  • Hierbij zelfde als Ferhat, met email zodat personen die toch erop willen en dat het toch hun ip is. Zo kunnen ze u contacteren.

  • Ja klopt, maar is een hulp voor meeste. Ook is Willem zijn site in het Nederlands en de enkele bezoekers uit het buitenland zijn vakantiegangers. Maar hierbij hoop ik dat u verstaat dat het moeilijk is, ik blokkeer hen (de ips die langskomen met proxy om te spammen).

  • Citaat


    Judge
    Dat is nog steeds vrij nutteloos, een proxy website gebruikt meer dan 1 IP.
    Dan zou je binnen 1 week meer dan 150 IP adressen hebben.



    Je moet gewoon een url blocker maken.
    Dit omdat de proxy websites altijd via hun url lopen.
    Een echte proxy kan je bijna niet stoppen, er zijn wel manieren ervoor.


    voorbeeld:


    PHP
    $sql	= mysql_query("SELECT url FROM proxy WHERE url = '". $_SERVER['REQUEST_URI'] ."'");
    $url	= mysql_fetch_assoc($sql);
    
    
    if($_SERVER['REQUEST_URI'] == $url['url'])
    {
    	echo "No proxy allowed!";
        exit;
    }


    Let op zal niet waterdicht zijn, er zijn nog manieren om hier omheen te gaan.
    Maar noobies die weinig tot geen verstand ervan hebben kunnen dit niet.

  • Uhm, je kan beter een anti-spam methode maken ipv een proxy blokker, sommige mensen werken nu eenmaal voor hun eigen privacy met proxie servers. Spammers en crackers zul je normaal gezien niet op die weg moeten tegenhouden.


    Er zijn trouwens genoeg manieren om zo'n mensen tegen te houden ;).

  • Dein
    That's true, een echte proxy server moet je wel wat meer moeite voor doen.
    Maar zoiets als cri of judge post is nutteloos en kan je zo omzeilen.
    Zelfs ik als noob met proxy kan daar nog omheen komen, zal dus niet werken.
    Anti spam en blocker moet je eigenlijk maken, zal even uitleggen waarom.


    Meeste zullen proberen te spammen, wanneer dit niet lukt gaan ze via een proxy lopen kloten.
    Het is dus altijd beter om aan alle 2 de opties te denken.


    En ja ik heb ervaring met dit soort lui van spam en proxy :cheer:

  • Naja het draaid niet om spam maar een persoon die met proxy werkt een oude bekende van me die dit all eens heeft gedaan en ook voor gestraft toen die is weer terug begonnen me hele site te hacken.


    Ik verban nu all zijn accounts maar hij blijft terug komen met 10 minuten emailadressen dit is vrij vervelend.


    Tevens is die persoon erop uit mijn site plat te gooien.


    Ik weet dat hij op proxy server zit en erg veel ervaring heeft.


    Tevens is het een nederlander enkel als ik nu bewijzen heb dan breekt die gewoon in me privecy dingen en verwijder die bestanden.


    Gisteravond heeft die weten binnen tekomen in me computer en me hele computer toen plat gegooid die is inmiddels all weer gemaakt enkel all me privacy bestanden zijn verdwenen.

  • Computer inbraak is wettelijk strafbaar hier staan hoge boetes of celstraffen op, je moet toch ergens wel iets gelogd hebben ?
    Al is het maar een van zijn proxie IP adressen, met een proxie alleen ben je echt niet veilig, de politie kan zoiets snel uitpluizen of de persoon zou met een private proxy server moeten werken dan is de kans zeer klein, maar dat betwijfel ik ;).


    Gewoon al ze IP's aangeven bij de juiste instantie, of eventueel een klacht neerleggen.


    10 Minuten emailadressen kun je ook blokkeren, voor cp heeft Koen ook laatst nog zoiets gemaakt of ingebouwd.

  • Ik heb die persoon een tijd geleden ook aangeklaagd omdat hacken verboden is volgens artikel 138 lid c en toen had ik ook genoeg bewijzen enkel heb ik nu nog niet genoeg bewijzen omdat hij pas weer is begonnen een tijd geleden had ik het pas naar 2 maanden ontdekt en toen had ik genoeg gegevens van hem.

  • K.Rens
    De meeste proxy's kan je doormiddel van een allow,deny wel blockeren.
    Probleem is alleen dat tegenwoordig die VPN systemen zo ver gaan dat dit ook al niet meer mogelijk is.


    PHP
    order allow,deny
    
    
    deny from xxx.xx.xxx.xx // IP van CP, geef ik niet
    deny from .*criminalspoint.com.*
    
    
    allow from all


    Hierbij blockeer ik alle verkeer vanuit criminalspoint.
    Maar nogmaals, dit is niet waterdicht want de meeste komen hierdoor heen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!