hey ik zoek iemand die meschien deze layout wilt basen http://www.crimepatrol.be/layout.html hij wordt gebruikt voor een source die wordt vrijgegeven meer info verder pb me..
GEEN OFF TOPPIC
hey ik zoek iemand die meschien deze layout wilt basen http://www.crimepatrol.be/layout.html hij wordt gebruikt voor een source die wordt vrijgegeven meer info verder pb me..
GEEN OFF TOPPIC
Ik zie geen layout , kan je uploaden via tinypic?
Ik zie de layout gewoon staatn Frenzo:
http://www.crimepatrol.be/layout.html
Verder blijven we ontopic.
Meneer zoekt baser, en geeft graag meer info via pb.
Dus stuur hem een pb.
15 euro xhtml valid & css valid bij intresse stuur maar een pm.
Citaat van Joshua15 euro xhtml valid & css valid bij intresse stuur maar een pm.
Off-topic: Hij vraagt om een gratis baser geen betaalde aasgier...
On-topic: Ik zal je misschien helpen als je echt niemand hebt gevonden, ik wil leren slicen dus dan zal ik even kijken of het mij lukt
Het is niet de bedoeling dat je nu gelijk komt van ja doe maar, nee eerst wachten of er echt niet iemand anders is die je kan helpen!
Jan ik ben toch echt geen betaalde aasgier, in zo'n layout zit wel 2 uur tijd als je het een beetje goed en strak wilt doen.
Citaat van JoshuaJan ik ben toch echt geen betaalde aasgier, in zo'n layout zit wel 2 uur tijd als je het een beetje goed en strak wilt doen.
Off-topic: Ja maar alsnog, je ziet de titel "Free baser". Dan kan je er vanuit gaan dat meneer geen geld erin wilt steken stuur dan je bericht per prive en niet in het topic, staat een beetje raar hea!. Maar ik ga verder niet in discussie.
In zijn titel staat alleen maar free baser,
verder zegt hij nergens dat het gratis moet!
Als hij dit had verduidelijkt hadden er al 4 offtopic berichten minder gestaan!+o(
Citaat van GunpowerIn zijn titel staat alleen maar free baser,
verder zegt hij nergens dat het gratis moet!
Als hij dit had verduidelijkt hadden er al 4 offtopic berichten minder gestaan!+o(
Laatste offtopic bericht!!:
De titel is de kop van elke topic, als je goed nadenkt zegt de titel alles over dat topic. of het nou de titel "Fout" is of de title "Computer gecrashed". Het is het onderwerp waar dat topic over gaat. Indien dus crimepatrol aangeeft "Free basen" dan betekend dat hij een gratis baser zoekt voor zijn layout. Beetje logisch nadenken jongens/(Meiden)
Ik zie echt geen layout , maar ik zie ook helemaal niets bij krijg ik te zien dat je site niet bestaat ( Fout bij het laden van pagina ) , naar dat wel wel weer eens aan ziggo liggen . Kan iemand een printscreen maken ?
IEMAND NOG?
ik zou het kunnen doen voor je maar ik heb nu geen tijd mischien heb ik na donderdag tijd voor je..
Crimepatrol
ik gaf al aan dat ik het zou willen doen voor je indien er echt NIEMAND geïnteresseerd is. Zoals ik zie is wolf geïnteresseerd, alleen duurt het volgens mij te lang voor jou dat je alsnog een PB stuurt. Wolf krijgt eerste de kans;)
mag :slotje: op wordt nu voor me gedaan..
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!