Stel jezelf voor

• Ik zag dat er geen "Stel jezelf voor" topic was, dus waarom ook niet. Althans, die waren er niet in de eerste 5 pagina's

Ehm. nou hoi. ik ben Jannick, ben 17 jaar en woon in een studentenhuis vlakbj Arnhem :) ik zit nu een jaar of 4 in de webprogramming als hobby, en volg een opleiding tot Applicatieontwikkelaar in Arnhem. Ik werk momenteel aan een project van me, http://www.fbiwars.nl. Ik werk daarnaast nog als postbezorger :)

Ik denk dat jullie wel weten wat je hier neer moet zetten ;) Succes! Ben geinteresseerd :)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo Jannick:)

Ik ben Christiaan, ook 17 jaar en woon nog bij moeders thuis:P
    Ben nogal nieuw in de web programering, maar toch veel ervaring met (x )HTML (vanaf mijn 11de).
    Ik wou graag een opleiding als Applicatie Ontwikkelaar, helaas ging dit niet door dus nu Medewerker Beheer ICT.

Ik werk als vakkenvuller bij de Albert Heijn (h)

En jullie? :)

• Ik dan ook maar :p
    Ik ben Lars Groot, 14 jaar, levend bij 4 huizen...
    Heb al ong. 3 - 4jaar ervaring met websites maken, en ongeveer anderhalf jaar met PHP.
    Verder heb ik een krantenwijkje (xD), en vind ik het leuk om mensen te helpen :)
    Ik doe op dit moment MAVO 3 (VMBO - T 3), en wss ga ik na de 4e naar HAVO 4, etc. om naar HBO te kunnen.
    Ik zit voor baan te twijfelen tussen ICT leraar, of iets met scripten... En anders word 't piloot :):).

Als je nog iets wilt weten, just ask!

Lars

• Ik ben Bas, 16 jaar en ik woon in Arnhem. Ik doe op dit moment havo-4 en ik ben van plan, als ik door de selectie kom om een opleiding tot piloot te volgen.

Mijn hobby's zijn duiken, wielrennen en nog af en toe zweefvliegen.

Vragen zijn altijd welkom.

Bas

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!