hey,
ik ben opzoek naar een leuk en goed idee om daarover een site te maken want ik verveel me nu erg
graag geen maffia game's etc
mvg
wolf
hey,
ik ben opzoek naar een leuk en goed idee om daarover een site te maken want ik verveel me nu erg
graag geen maffia game's etc
mvg
wolf
Verveel je je NU, of heb je echt tijd teveel? Een site maak je niet als je je "nu" eventjes verveeld. En daarbij, er zijn geen unieke ideeën meer, alles, echt alles is al in gebruik
ik heb echt heel veel tijd
In welke richting zit je zelf een beetje te denken, als het geen crimegame is?
ik kzal het niet weten het mag wel een spel zijn of gewoon zo'n site achtig idee als one2xs alleen dan niet met domein en hosting
whaha sorry jannick ik moest een beetje lachen toen je zei dat alles al in gebruik is. Dat is namelijk niet echt helemaal waar aangezien er elke dag duizenden miss wel miljoenen sites de lucht in gaan.
Waarvan duizenden met hetzelfde concept *sigh* Iets unieks bestaat niet, wellicht kan je het uniek noemen als je hetzelfde idee hebt en het in tegenstelling tot eerdere pogingen wel aanslaat
nou heeft iemand nog een idee wnat hier heb ik dus niks aan
Sorry voor het offtopic.
Waar liggen je interesses?
ik vind zoiets als one2xs en ik vind scripten en hosting leuk
Ideeën genoeg?
Disco/Chips/Snoep/Bier/Doperwtenfabriek manager? Mogelijkheden genoeg.
nee das niks maar weet je iets wat ik kan doen zoals one2xs alleen dan zonder domein naam etc maar wel met hosting... (hoeft niet met hosting te maken te hebben)
Citaat van wolfnee das niks maar weet je iets wat ik kan doen zoals one2xs alleen dan zonder domein naam etc maar wel met hosting... (hoeft niet met hosting te maken te hebben)
Waarom is dat niks? Gaat prima werken mits je het fatsoenlijk programmeerd, mooie layout laat maken en goed promoot.
Wat one2xs doet kan je met elk product doen, of je nu reclame-inkomsten krijgt en de gebruikers terugbetaald met hostingpakketten of met flessen shampoo.. same idea.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!