Windows vs Mac.

• Citaat van larsisgoed9

Lol, open source is zowieso noob, neem gewoon een betaald, dan heb je garantie van geen virussen, en dat alles werkt, gratis updates.
    Ik heb btw. al Office 2009 hier op staan, dus dat is zeker nice ;)

Whaha hier zeg je dus eigenlijk ook dat je mac moet kopen!
    Garantie van geen virussen!8-|

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

15 Redenen waarom een mac beter is, en waarom ik er een heb gekocht.

Iedereen vindt toch zijn eigen besturingssysteem he tbeste, dit is dus een eindeloze discussie.

• Dat zei ik zo'n 2 pagina's geleden ook al, elk besturing systeem heeft zijn voor en nadelen. Wat voor iemand het beste ligt, is voor de ander troep..

Linux(=ubuntu) is gewoon onafhankelijk van enige commerciële doelen, op hun site kun je zelfs een CD gratis bestellen, ze patchen heel snel (aangezien het open sources is en bugs heel snel worden gevonden). Het is vrij van malware, en het is NIET geschikt voor gamers!

• Natuurlijk is dit een eindeloze discussie, maar de rede dat de discussie blijft voortgaan is omdat er mensen zijn die zeggen dat een bepaald OS suckt. (terwijl ze het wss nog nooit gebruikt hebben)

• mac sucks. Kijk alleen al naar die grootte. Dat kan toch niet goed zijn. Heb je een mac, miskoop. voor 500 heb je echt een goede PC. voor 500 heb je echt een slechte mac.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.10.09 16:06:10:
    pc met windows 7 ownd mac helemaal. paar video kaarten er in douwe. i7. ownd

• Ik heb Linux gebruikt, en dat is fucking bull shit. Je kan er geen ruk mee, alleen handig voor programmeren, en zelfs dan heb je er nog geen REET aan.
    Je moet alles via een "programma" downloaden wat zwaar irritant is.
    XP en 7 Ownen, de rest suckt, kijk alleen al naar Apple, de naam al zegt al genoeg (Appel, is hard en eetbaar (xD)).
    Verder, je kan beter een honderdje steken in XP, dan een honderdje in Apple, of de moeite nemen om Linux te downloaden / cd te bestellen.

• Lars wat je zegt is echt onzin, Linux(ubuntu) is juist zeer geschikt om te programmeren en voor op een kantoor te gebruiken.
    Alles via 1 programma downloaden is juist zeer gebruiksvriendelijk bij windows moet je eerst nog naar de site gaan e.d.

Dus als je dan iets zegt, kom dan met harde argumenten !

• Citaat van Cass

mac sucks. Kijk alleen al naar die grootte. Dat kan toch niet goed zijn. Heb je een mac, miskoop. voor 500 heb je echt een goede PC. voor 500 heb je echt een slechte mac.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.10.09 16:06:10:
    pc met windows 7 ownd mac helemaal. paar video kaarten er in douwe. i7. ownd

Kerel, ofwel kom je eindelijk eens met goede argumenten af, ofwel zwijg je gewoon.
    Mac is duur, en dan? Het is helemaal geen miskoop, sommige mensen betalen graag wat meer voor kwaliteit.

Waarom komen mensen een dure auto? Omdat die meestal beter zijn en er goed uitzien.

Zo'n windows bak ziet er in mijn ogen niet uit, de laptop ogen lomp en ik wil zeker geen grootte bak bij mij hebben die massa's plaats in neemt.

Dus, heb je nog een argument?

• Dat dacht ik dus, de argumenten dat je tegenwoordig enkel hoort zijn:
    - geen games
    - te duur
    - geen rechtermuisknop (geloof het of niet)

En al die argumenten zijn niet waar, het zou echt leuk zijn moest je eens met iets anders kunnen afkomen

• Citaat van larsisgoed9

Lol, open source is zowieso noob, neem gewoon een betaald, dan heb je garantie van geen virussen, en dat alles werkt, gratis updates.
    Ik heb btw. al Office 2009 hier op staan, dus dat is zeker nice ;)

Hier heb ik echt 5 minuten om dubbel gelegen.
    OS is betere kwaliteit dan welk ander commercieel of vorm van project ook, aangezien duizenden, vaak ook miljoenen mensen door de code kijken een fout is direct opgelost en er is altijd iemand die het sneller, veiliger of functioneler kan maken.
    DUS DAT IS BULLSHIT.
    Gratis updates, echt zin om een jaar te wachten totdat dat crash probleem is opgelost.
    Garantie van geen virussen ?
    je bent blijkbaar dyslectisch want die statement is zo controversieel als maar kan.

Citaat van az

het is een eindeloze discussie! ja maar meningen mogen geuit worden ik heb er geen problemen mee!:P

Meningen zonder onderbouwende argumenten zijn niks waard.
    Aldus 60% van het topic en 90% van de windows fanboys.

Citaat van larsisgoed9

Ik heb Linux gebruikt, en dat is fucking bull shit. Je kan er geen ruk mee, alleen handig voor programmeren, en zelfs dan heb je er nog geen REET aan.
    Je moet alles via een "programma" downloaden wat zwaar irritant is.
    XP en 7 Ownen, de rest suckt, kijk alleen al naar Apple, de naam al zegt al genoeg (Appel, is hard en eetbaar (xD)).
    Verder, je kan beter een honderdje steken in XP, dan een honderdje in Apple, of de moeite nemen om Linux te downloaden / cd te bestellen.

Je loopt weer uit je nek te lullen.
    Jij noemt het dus daadwerkelijk handiger om miljoenen websites af te zoeken todat je na een paar uur eindelijk het gewilde programma hebt zonder adware, waarna het nog tegenvalt ook en je weer zal gaan zoeken omdat je een betere gevonden hebt, dan alles via 1 programma te installeren/downloaden/verwijderen zonder gezeik en 100% informatie en garantie ?
    Je kan er sowieso meer mee dan welke windows pc dan ook, dus dat is ook al fail, xp kan je mee gamen, daar houd het op ( beetje tweaken kan je met ubuntu ook gamen, en sneller ook ).
    7, gewoon wat vista had moeten zijn, dus ze lopen nu al een aantal jaar achter.
    Tevens verkracht het je ram harder dan compiz.
    Enige nut van windows en internet explorer is het downloaden van ubuntu en/of firefox ;)

Citaat van MrCool

Dat dacht ik dus, de argumenten dat je tegenwoordig enkel hoort zijn:
    - geen games
    - te duur
    - geen rechtermuisknop (geloof het of niet)

En al die argumenten zijn niet waar, het zou echt leuk zijn moest je eens met iets anders kunnen afkomen

Te duur, de Mac computers ja, maar je kan ook de x86 versie nemen.
    ( Mensen lopen daarover te klagen, maar hij werkt gewoon uitstekend, argument is dat het mischien trager is dan apple computers, maar dat komt omdat die computers zelf gewoon beter zijn ).
    Geen rechtermuisknop, wth mac was de eerste OS met grafische omgeving en rechtermuisknop.
    Geen games, laat me niet lachen.
    unreal tournament, de sims, wow, etc hebben allemaal native mac installers.

MENSEN REAGEER EENS MET ARGUMENTEN, IEDEREEN KAN UIT ZE NEK LULLEN, DAAROM VERKOOPT WINDOWS OOK

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!