layout wolfmedia
- wolf
- Closed
-
-
-
Hij is wel zeer nice, maar ik denk toch dat je hem nog wat meer kan opvrolijke met plaatjes/ afbeeldingen. Verder ziet hij er nice uit.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt:D.
Met vriendelijke groet,
Mitch
-
dank u ik zat zelf ook al aan plaatjes te denken ik zal vanmiddag er wel wat bij frutselen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.10.09 09:46:42:
2de layout staat er .. -
Pluspunten:
Goede combinatie kwa kleur en styleMinpunten:
Dat je menu in het midden staat (niet egt mijn smaak)
Layout 1 of 2?:
Ik zou kiezen voor 2 omdat die wat vrolijker eruit ziet kwa plaatjes.
Waarde?:
Ik heb niet echt verstand hiervan ik zou denken ? 45,00 - ? 50,00Commentaar:
Kwa layout vind ik hem mooi en zou ik zeggen ga zo door.
Dat je menu in het midden staat vind ik niet egt mijn smaak.
Maar dit is jou smaak niet de mijne dus ga zo door zou ik zeggen.:} -
Pluspunten:
GeenMinpunten:
Alleen maar matte kleuren veel te donker een gewoon foto`s niks van wouw dat dat is iets speciaals.
Layout 1 of 2?:
geenWaarde?:
0,-
commentaar:
Geen volwaardig design voor de tijd van nu. -
Ik volg maikel
-
Ik ook.
-
Same here
-
ik ook
-
Ik vind de layout gewoon lelijk.
Je moet meer v2 webcolors gebruiken niet zon groote menu maar gewoon klein menu balkje boven in.Die bloem die loopt er onder uit ik zouw dat weghalen is al wat mooier.
gebruik kleur niet grijs kan wel maar moet je beter combineeren -
Tip: Je meot meer lichte kleuren gebruiken voor Portfolio's (Vind ik mooier, mijn mening).
Gebruik:
Grijs
Wit
of dergelijke andere kleuren, maar zwart staat soms niet zo mooi, en vooral niet als het heel je portfolio is. -
Citaat
Waarde?:
Ik heb niet echt verstand hiervan ik zou denken ? 45,00 - ? 50,00
:sst: 50 euro??? :OIk ben het ook eens met maikel
-
ik ook niet echt :p
-
Waarom vraag je dan anderen zijn mening?
Je luistert er niet naar ^o) -
Ik ben het ook eens met Maikel en ik vind het wat te basic ook ben ik niet zo van het menu in het midden. Dit is niet echt mijn smaak, verder vind ik het ook niet zo mooi dat "Home" in het zelfde vak als de content staat, ik hou meer van net dus meer opgedeeld met belijning of dergelijke.
-
En jij bent een "disgrace" (engels en nederlands mixen is echt NIET cool) naar jezelf toe, blijkbaar heb je wel het lef om iemand af te breken, maar opbouwende commentaar geven lukt precies nog niet.
Hopelijk blijf jij dus weg van het internet.wolf, je layout is gewoon veel te simpel en je hebt net iets te veel effectjes willen gebruiken.
Denk als eerste eens aan je typografie, de keuze van een lettertype kan je design al veel verbeteren.
Denk ook eens aan de positie / structuur van je menu, kijk gewoon rond op internet (niet afkijken!).En natuurlijk je kleurgebruik, gebruik websites zoals colorlovers, adobe kuler ...
-
-
MrCool is not cool...
Hij vraagt mensen zijn mening, die krijgt hij dan ook gewoon. De ene doet het misschien beter of de andere... -
Jonkie, hij overdrijft,
natuurlijk ben jij weer degene die instemt met zo een ACHTERLIJKE reactie.
-
Er is nog altijd (gelukkig) een verschil tussen je mening geven en iemand uitmaken.
Ik geef mijn mening, over de layout met opbouwende kritiek.Hij maakt Wolf uit ...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!