PHPBB aanbieden

• Hey CP-leden,

Ik ben op zoek naar een source waarmee je een PHPBB forum kunt aanbieden aan je leden. Weet iemand van jullie of zo iets bestaat en zo ja of het vrijgegeven is en hoe het heet.

Groeten,

Joker.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @ Patrick
    Heel erg bedankt, dat is inderdaad wat ik zoek ^^.

@ Swatcrime
    Indien je nog steeds geïnteresseerd bent over wat ik nou bedoelde:
    Ik wil een site waarop je je eigen PHPBB forum kunt aanmaken. Een soort YourCrime voor PHPBB inplaats van Criminals dus ^^.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

• Ik heb er zelf 1 gemaakt laatst nog, zal kijken of ik nog weet waar die ligt xP.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• je moet enkel wel ff goed opletten hoe je dat fixed met de database:p ik heb ook een hosting gemaakt maar dan met foto albums soms moet je wel ff goed nadenken uuuhm tsja en hoe nu?:p ben nu bezig met dealergame.net is ook een hosting:p maar wat ik je zou aanraden gewoon ff simpel forumpje te downloaden en die zo maken dat als iemand zich aanmeld hij een eigen forum heeft want als je dit met phpbb wilt doen ben je lang bezig:p (denk ik:sst:)

• lhmedia, check me post.

Is gewoon gedaan met, in een subfolder de PHPBB3 installatie, alle database entries geedit.
    Dus als jij een forum aanmaakt die noem je, "hans"
    dan worden alle PHPBB3 tables
    ( users, categories, posts, etc ) vernoemt naar ( hans_users, hans_categories, hans_posts, hans_etc )
    Is niet te moeilijk, Je moet er alleen de moeite voor willen doen.
    Mods gaan helaas lastig omdat je dan de standaard script voor elk forum eigenlijk veranderd ( het draait allemaal vanaf 1 installatie ).
    Styles/Themes gaan gelukkig wel vlekkeloos.

Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Weet ik, maar heb wel vele aanpassingen eraan gedaan ;).
    Heb hem al beetje gemod gekregen, maar he :D die gozer stopte ermee dus ja.
    Thnx btw, was naam van origineel vergeten.
    Volgens mij is die Mihalism zooi al wel een tijd dood, vanwege security vulnerbilities raden ze ook niet aan.
    Ik zou eerst handmatig de PHPBB3 updaten en daarna de rest beveiligingen.
    Anders kunnen ze zo je database leegflikkeren.
    ( i know, happened once ).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!