Javascript

• ik ben op zoek naar een javascript dat moet werken alsvolgt:

je tikt bijv admin in op je website als je dat ingetikt heb ga je naar het admin paneel. ik weet dat zoiets bestaat maar ik heb geen idee welke zoek tag ik moet gebruiken bij google. al op verschillende javascript site's gekeken maar niet kunnen vinden.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 1, waar wil je dat dit ingetikt word.
    2, als je het in de url bedoeld dan geef ik geeneens antwoord.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• ff gegoogled en wat aangepast;)

• Citaat van Killingdevil

Ik denk dat hij wilt dat je gewoon admin tikt, zonder dat je dat in een veld doet.

Dan zou je een keyEvent aan de body moeten hangen. Denk dat dat het makkelijkste gaat met jQuery.

Ja true, maar dat heeft hij niet uitgelegd maarja met normaal javascript zou het denk ook wel makkelijk kunnen:)

• Citaat van Killingdevil

Ik denk dat hij wilt dat je gewoon admin tikt, zonder dat je dat in een veld doet.

Dan zou je een keyEvent aan de body moeten hangen. Denk dat dat het makkelijkste gaat met jQuery.

dat bedoel ik als ik zoiets zou kunnen vinden zou het helemaal perfect zijn. dus ff bij google keyevent intikken?

• zo dan maar het gaat nu nog wel in een input veldje maarja die kun je hidden zetten en als je enter ramt ga je er naar toe.

• zonder enter te drukken

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!