School project

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Sorry dat ik het zeg maar WTF !.
    KOM OP ZEG ! JE KAN TOCH SCRIPTEN
    Dan moet je helemaal overweg kunnen met een of ander simpel website maker programmatje...
    En dan ook nog eens vragen om jou huiswerk te gaan doen, dit vind ik zelf gewoon niet kunnen

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Ja dat is het juist je moet het op school doen en mag niks anders gebruiken dan die websitemaker. En Laeresh weet je wat ik niet vind kunnen dat je zo maar wat uit je nek lult ik vraag om tips niet om mijn huiswerk te maken naab. Het maken laat ik ook heus wel aan me zelf over en niet aan zo'n naab als jij. De header is inderdaad op paint gemaakt omdat op school geen photoshop is de lettertype hoort wel zo (blokkerig). Schandalig dat jullie zo reageren en geen eens een punt hebben.

• @WoutR
    Website maker zal wel niet zoveel functionaliteit hiervoor hebben WoutR.

Laeresh
    Hij vraagt toch om alleen om tips

Wij moesten op school ook vorig jaar wat maken, dit moest dan maar in dreamweaver gebeuren. Natuurlijk had ik lak aan dat en ging ik alles gewoon leuk in kladblok maken omdat ik html en css makkelijk vind. Toch kreeg ik een lager cijfer dan anderen omdat ik mij volgens die idiote leraar niet aan de opdracht hield. Werd door me vaardigheden dus benadeeld.

Dacht deel het even mee misschien hebben anderen er straks ook last van.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!