is er ook een open source voor een muziek site want ik wil een muziek site maken maar vind geen sources..
mvg, ssjharry
is er ook een open source voor een muziek site want ik wil een muziek site maken maar vind geen sources..
mvg, ssjharry
ssjharry ik ken je helpen als je wilt
ik kan een muziek site voor je creeren als je dat wilt
pm als je geintreseerd bent
Waarom Pm'en, sommige mensen zullen ook geïnteresseerd zijn ;).
Misschien is het handig om je request wat duidelijker moet maken ik weet bijvoorbeeld niet wat je met een " muzieksite" bedoelt.
Heb je vorbeelden?
Hij wilt graag een source. Maar dan een muziek source waarbij je gewoon doodleuk liedjes kunt toeveogen.
Met of zonder Youtube videos? De meeste muzieksites bestaan alleen nog maar uit videos (muziek). Er zijn wel degelijk mooie betaalde sources.
met of zonder maakt niet uit
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.10.09 23:13:09:
zoiets als rapstyle.nl
of undergroundrap.nl
ssjharry creer je eigen er hebben al zoveel mensen zo'n site gemaakt en het is geen open source dus het is moeilijk hem gratis te krijgen anders betaal je zo 50 uero +
ja maar mijn skillz zijn nog niet zo goed
ik heb een soort youtube clone aangeschaft, maar gebruik hem nu niet meer je kan mijn licentie overkopen als je wilt?
Kan je gratis downloaden?
ja en dat is volgens mij illegaal
nou het lijkt mij niet illegaal aangezien, het zelf is ge script door anderen en het niks met youtube te maken heeft!
http://www.phpsugar.com kan je hem zelf aanschaffen!(ben van plan zelf weer te gaan gebruiken)
ik heb iets anders gevonden phpmotion werkt perfect en is gratis te downloaden met support addons en al die shit.
dus topic closed:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!