Banditi-maffiabaas

  • Maffiabaas en banditi zijn die afkomstig uit de G4G source eigenlijk of is dit?


    Of is maffiabaas een uitgewerkte banditi.


    Maffiabaas ziet er echt enorm goed uit, zonde dat ze niets verkopen. Snel contact gehad met hen, maar niets te koop:p.


    Beetje een praat topic hierover, lijkt me leuk

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • maffiabaas.nl volgens mij wel alleen banditi draait toch gewoon op banditi?


    het lijkt me logisch dat ze het niet verkopen aangezien ze er veel mee verdienen p/m. waarschijnlijk als ze het gaan verkopen zullen ze er een enorm bedrag voor vragen ik denk dat niet veel mensen dat bedrag zich kunnen veroorloven.

  • Citaat van stan

    maffiabaas.nl volgens mij wel alleen banditi draait toch gewoon op banditi?


    het lijkt me logisch dat ze het niet verkopen aangezien ze er veel mee verdienen p/m. waarschijnlijk als ze het gaan verkopen zullen ze er een enorm bedrag voor vragen ik denk dat niet veel mensen dat bedrag zich kunnen veroorloven.


    Maffaibaas is g4g als je sitedeals volgt wist je dat...

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.09 09:55:41:

    Citaat van swatcrime

    Ik heb wel nog een namaak liggen van maffiabaas, vorig jaar gekocht voor 750, maar men site moest offline wefens de layout. Ik had geen zin om die layout volledig aan te passen, ben er dus niet voort mee gegaan..


    Lul toch niet zo zwak als je er 750 aan had uitgegeven dan had je daar wel verder mee gegeaan...


    little miljonair kid:sst::x:?:

  • Is wat ik ook dacht, wel mooi verder uitgebouwd, tientallen verschillende templates, de webmaster hier die zijn banditi site zo kan veranderen is de naam scripter waard:p


    Het is niet terug scheld en uitmaak topic, doe even jullie zaken prive aub;) Ik sluit mij echter wel aan bij Maikel, als je 750 eurog gegeven hebt, zou je wel nog geld kunnen investeren in een layout;)

  • Citaat van cri

    Is wat ik ook dacht, wel mooi verder uitgebouwd, tientallen verschillende templates, de webmaster hier die zijn banditi site zo kan veranderen is de naam scripter waard:p


    Het is niet terug scheld en uitmaak topic, doe even jullie zaken prive aub;)


    Zoieso als je banditi gebruikt ben je gewoon slecht bezig elke source is zoieso slecht maak zelf iets....


    En niet scheld en uitmaak topic iedereen moet gewoon niet zo lopen stoer doen van "Hallo ik ben swatcrime ik heb voor 750 script gekocht en ik doe er niks mee" moeten we dat geloven sure


    kiddos

  • Weet ik, maar dit draait uit op tegenreacties en dan sluiten ze dit topic, maarja wie verder blijft doen, zal toch een ban krijgen waarschijnlijk.


    Klopt wel, eigen source is beter, maar kost veel tijd, had ik het geweten had ik 5 jaar eerder begonnen dan dat ik eraan begon 3-4 jaar geleden.


    Nu heb ik nog maar 1 site, waar ik van alles bijbouw en unbug. Ik heb de tijd er niet meer voor, ik verdien liever een maandloon, dan uren te werken voor zo"n 200-300 euro per maand. Had ik het geweten vroeger had ik php sneller geleerd:p

  • Citaat van Bonnano

    [offtopic]Niet stoer lopen doen? Kijk naar jezelf wannabe vaderfiguurtje?[/offtopic]


    Maffiabaas is een uitgewerkte Banditi.


    tiss g4g.. korst..


    zoieso er is een geen admin die dit doet dus daarom lopen er zoveel van die kiddo`s rond waaronder jij dus...

  • [offtopic]
    Mensen het is geen bedoeling dat hier gelijk weer ruzie wordt getrapt. Jongens hou jullie nou is een beetje kalm en rustig.
    [/offtopic]


    Zonder voor je dat het niet te koop is;). Je kan er inprincipe misschien zelf ook tijd en aandacht aan besteden om zelf een unieke source te maken. Goeie beveiliging erop en hij blijft uniek en van jou. Zo trek je ook heel veel spelers. Groter als omerta enz wordt je niet maar ok.. Je kan je inkomsten wel maken uit zo'n website.


    [offtopic]
    Ik vindt dit topic nergens op slaan eigenlijk, dus omdat jij geen source's kan kopen wil je hierover praten. Ik snap het doel niet, ik denk dat hier alleen maar vervelende reactie's van gaan komen etc.[/offtopic]

  • Citaat van Prostarter

    [offtopic]
    Mensen het is geen bedoeling dat hier gelijk weer ruzie wordt getrapt. Jongens hou jullie nou is een beetje kalm en rustig.
    [/offtopic]


    Zonder voor je dat het niet te koop is;). Je kan er inprincipe misschien zelf ook tijd en aandacht aan besteden om zelf een unieke source te maken. Goeie beveiliging erop en hij blijft uniek en van jou. Zo trek je ook heel veel spelers. Groter als omerta enz wordt je niet maar ok.. Je kan je inkomsten wel maken uit zo'n website.


    [offtopic]
    Ik vindt dit topic nergens op slaan eigenlijk, dus omdat jij geen source's kan kopen wil je hierover praten. Ik snap het doel niet, ik denk dat hier alleen maar vervelende reactie's van gaan komen etc.[/offtopic]


    lees de topic man...


    [offtopic]Eindelijk meer een mooie discussie[/offtopic]

  • Ja die snap ik nu echt niet, hij is hier nieuw komt ons uitmaken.


    Leest nog nooit dat dit een offtopic praat topic is, heeft niets te maken met het feir dat ik wel of niet zou kunnen betalen.


    Er staat praten over banditi, maffiabaas, welke source!


    [offtopic]Geen enkel topic kan hier nog zonder zon reacties!:s[/offtopic]


    Nu ontopic blijven aub


    Edit: Snap het al, alexruter, komt terug wat zaken verpesten, ik hoef van u geen reacties eigenlijk:p)

  • Citaat van -Maikel


    lees de topic man...


    Het normaal articuleren van een antwoord is ook een optie ;)
    Maar even om het duidelijk te maken.


    Ik reageer op zijn startpost niet op de dingen die als reactie's zijn gegeven. Dit omdat de reactie's gewoon niet aanstaan naar mijn mening en dat om het feit dat -maikel (Jij dus) en bonnano, weer druk bezig zijn met geflikflooi. Hou het topic nou is schoon zijn we allemaal blij en tevreden ;).


  • Nja dit is teminste een discussie ookal gaat hij offtopice tiss dat er ineens mensen accounts gaan lopen maken die hier ook weer de boel gaan dirigeren vind het wel mooi maar toch lijkt wel of het iemand is die zich niet durft te vertonen...

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.09 11:17:32:

    Citaat van Prostarter

    Het normaal articuleren van een antwoord is ook een optie ;)
    Maar even om het duidelijk te maken.


    Ik reageer op zijn startpost niet op de dingen die als reactie's zijn gegeven. Dit omdat de reactie's gewoon niet aanstaan naar mijn mening en dat om het feit dat -maikel (Jij dus) en bonnano, weer druk bezig zijn met geflikflooi. Hou het topic nou is schoon zijn we allemaal blij en tevreden ;).


    Neen, cp is al puinzooi dus laten we het zo houden en ga andere mensen op een ander forum zitten vervelen man. je hebt net nu 2 reacties.. ga ons de les niet lezen. 8-)

  • Citaat van -Maikel


    Nja dit is teminste een discussie ookal gaat hij offtopice tiss dat er ineens mensen accounts gaan lopen maken die hier ook weer de boel gaan dirigeren vind het wel mooi maar toch lijkt wel of het iemand is die zich niet durft te vertonen...



    Mijn andere accounts zijn: "alexruter" & "ComputerHulp". Jullie weten nu dus wie ik ben. Ik ga verder niet in discussie want dan word het zinloos. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg bent geweest. En indien je nog vragen hebt, of het wilt "uitvechten" doe je dat maar via een PB. ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!