Posts by Prostarter

    Beste,


    Bij deze verkoop ik een zelfgemaakte website + domeinnaam.


    Veiling Informate:
    Startbod: 12,00
    Opbieden met: 2,00
    Buy-now: 35,00
    Veiling eindigt 48 uur na laatste bod


    Voorbeeld: BasingStyle.nl


    Domeinnaam Informatie:
    Domeinnaam: basingstyle.nl
    Geregistreerd bij: Mijndomein.nl
    Geregistreerd tot: 09-09-2010
    Overige kosten zoals domeinhouderwijziging of verhuizing zijn voor eigen rekening


    Overige Informatie:
    1. Geen host inbegrepen (Wel mogelijk voor 15 euro extra)



    Citaat van Webtipje

    Indien er nog vragen zijn of andere dingen, kunt u dit stellen via een privebericht


    Groetjes,
    Alex

    Beste,


    Ik gebruik Filezilla nu zeker al 3 jaar, en heb tot nu toe nooit problemen gehaad. De veiligheid van het programma is ook zeer goed. Natuurlijk valt alles wel is een keer te kraken, maar tot nu toe verloopt alles goed ;).

    [offtopic]
    1. Topic staat in verkeerde forum het moet zijn: PHP/MySQL
    2. E-mail adressen weergeven in een topic / reactie is niet toegestaan. Lees even de regels door ;)
    [/offtopic]


    Indien de fout zich nog steeds voordoet even contact per PB a.u.b. Misschien dat ik u wellicht kan helpen;)

    Citaat van -Maikel


    Nja dit is teminste een discussie ookal gaat hij offtopice tiss dat er ineens mensen accounts gaan lopen maken die hier ook weer de boel gaan dirigeren vind het wel mooi maar toch lijkt wel of het iemand is die zich niet durft te vertonen...



    Mijn andere accounts zijn: "alexruter" & "ComputerHulp". Jullie weten nu dus wie ik ben. Ik ga verder niet in discussie want dan word het zinloos. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg bent geweest. En indien je nog vragen hebt, of het wilt "uitvechten" doe je dat maar via een PB. ;)

    Citaat van -Maikel


    lees de topic man...


    Het normaal articuleren van een antwoord is ook een optie ;)
    Maar even om het duidelijk te maken.


    Ik reageer op zijn startpost niet op de dingen die als reactie's zijn gegeven. Dit omdat de reactie's gewoon niet aanstaan naar mijn mening en dat om het feit dat -maikel (Jij dus) en bonnano, weer druk bezig zijn met geflikflooi. Hou het topic nou is schoon zijn we allemaal blij en tevreden ;).

    [offtopic]
    Mensen het is geen bedoeling dat hier gelijk weer ruzie wordt getrapt. Jongens hou jullie nou is een beetje kalm en rustig.
    [/offtopic]


    Zonder voor je dat het niet te koop is;). Je kan er inprincipe misschien zelf ook tijd en aandacht aan besteden om zelf een unieke source te maken. Goeie beveiliging erop en hij blijft uniek en van jou. Zo trek je ook heel veel spelers. Groter als omerta enz wordt je niet maar ok.. Je kan je inkomsten wel maken uit zo'n website.


    [offtopic]
    Ik vindt dit topic nergens op slaan eigenlijk, dus omdat jij geen source's kan kopen wil je hierover praten. Ik snap het doel niet, ik denk dat hier alleen maar vervelende reactie's van gaan komen etc.[/offtopic]