hoofddoekjestax

  • Totdat je je niet aanpast aan hun regels...
    Vice versa kan weer niet he ( ook een vorm van gelijkheid ).
    Nee, dan word je afgemaakt of zonder reden de gevangenis ingepropt en ze zullen je niet eens in de papieren zetten, ohwee als ze erachter komen en ze je vrij kunnen krijgen.
    staan ze niet toe.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Waarom noemt het eigenlijk hoofddoekjestax, en niet hoofddoekentax, want die hoofddoeken die ze dragen zijn soms even lang als hun eigen lichaam of zitten in hun kleren/burkas verwerkt...


    Leuk weetje:
    In Belgie hebben ze in een school vol buitenlanders de hoofddoeken verboden gemaakt en ze zijn allemaal van school moeten veranderen (of stoppen met school) of aanpassen aan de nieuwe regel, best wel grappig :p

  • Dat vind ik letterlijk echt zo ******* van nederland...
    De regering is waardeloos.
    België neemt bijv hier meteen maatregelen.
    Jan peter bakellende had niet eens een plan voor de economische crisis ( ALS ENIGSTE OP DIE VN VERGADERING ! ).
    Ik schaam me echt dood voor die brillendragende mafkees.
    Wilders hoeft het niet persee te worden, maar zet er ajb iemand nee die wel iets uitvoerd.
    kan me niet eens schelen of die goed of slecht doet, beetje zat dat de regering gewoon "niks" doet.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!