Unbugged banditi script kopen

  • Ik wil de unbugged versie van de banditi script kopen, maar dan ook echt unbugged en geoptimaliseerd zodat het snel kan werken.


    Heb je het script dan ben ik bereid om een vergoeding te betalen.


    Heb je een script die er ook goed uiziet voor een leuke prijs dan zou ik die ook wel willen kopen.


    Ik ben geen scripter dus ik kan dit allemaal niet.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • En wat wil je ermee doen....
    Je zal nooit genoeg geld kunnen verdienen als je "alles" moet betalen aan scripters om het werk voor jou te doen.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Als iemand het verkoopt is hij/zij strafbaar bezig, ook al is het foutloos... Banditi is trouwens illegaal in sommige opzichten, layout en flash games.


    Je geeft trouwens ook niet aan wat je budget is wat weleens heel handig kan zijn voor een scripter, aangezien hij/zij er dan wel eens tijd in wil steken.


    Ik zelf had een zo goed als foutloze banditi, maar ben de source kwijtgeraakt tijdens de verkoop van mijn site zelf toen.

  • Volgens mij denk ik dat je het "Of niet begrijpt/of op de verkeerde site zit".
    Want zo gaat het niet werken ;).

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Citaat van Jeroen

    Laeresh ik begrijp heel goed wat ik zeg en ik vind dat ik helemaal niks verkeerds doe.


    Als iemand hier op de forum niet hoort dan ben jij dat wel..


    zegt meneer met 11 posts zonder enige ervaring, reputatie of uberhaupt weet hoe die een topic moet inleiden...

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Er probeert hier iemand een betaalde scripter te krijgen, reacties met: "Leer het zelf" en "Koop een boek" heeft hij dan ook niks aan.


    Voor het geval dat mensen het nog niet weten: Behalve scripters en designers is er nog een derde groep actief op internet; dat zijn investeerders.


    En als TS wil investeren moet hij dat doen, hoe hij zijn geld terug krijgt regelt hij zelf wel weer.


    Offtopic reacties worden vanaf nu bestraft.

  • Larisgoed, met alle respect voor uw werk, maar OSbanditi is even bugged als de gewone banditi.


    Ik ben momenteel bezig met updates en enkele zelf gemaakte scripts, als ik hiermee klaar ben, geef ik u mijn link Jeroen via Pm.


    Zoekt u dringend een ervaren scripter, check sitedeals of tbforum. (ik raad u een meerderjarige persoon aan;) )

  • Citaat van cri

    Larisgoed, met alle respect voor uw werk, maar OSbanditi is even bugged als de gewone banditi.


    Ik ben momenteel bezig met updates en enkele zelf gemaakte scripts, als ik hiermee klaar ben, geef ik u mijn link Jeroen via Pm.


    Zoekt u dringend een ervaren scripter, check sitedeals of tbforum. (ik raad u een meerderjarige persoon aan;) )


    Bedankt voor je tip en als je spel af is graag een pm.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!