CP Layout!!!

  • Citaat van ComputerHulp

    Als je goed nadenkt wordt een lay-out zo gesliced dat het uitrekbaar wordt Daarnaast wordt de results op 10 ingesteld. (Dus de laatste 10). Dat betekent dat hij zover uitrekt dat er 10 laatste topics te bekijken zijn. De kwaliteit van de lay-out blijft wel gewoon hetzelfde ;)


    Als je m'n hele reactie had gelezen, had je begrepen dat ik ermee bedoelde dat die Tag te groot is, al zou je nu bij de slice 10 topics doen zou je een gigantisch menu hebben op alleen de actieve topics al.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Een vraagje,
    zouden jullie misschien een printscreen kunnen maken van de layout? Want beneden op de PC is het content enz (De grijze kleuren bij mij licht en beneden op de pc donker.) Dus ik ben benieuwd aan wiens PC het ligt! Dus graag een screen van de layout plaatsen! Dus niet de afbeelding opslaan maar geen Print screen (Prt Scrn)


    Alvast bedankt


    PS: Ja ik ga nog veder met de layout maar ben elke x laat thuis en klaar met me werk.

  • Ik hoor gewoon niet zo veel meer vn kylevmaaren . Vind ik jammer

    Portfolio in flash ligt even stil wegens school:((


    Design:30%
    Hosting en Domein:100%
    ---------------------------
    Flash Design Lerende :cheer::cheer:

  • Zou ik mijn mening ook maar eens geven. Kan me niks schelen of je het leuk vind of niet. Deze layout is veels te lomp. De header is te groot en de content is nou niet bepaald hoogstaand. Zoals het er nu naar uitziet is het een 'mijn eerste' layout wat betreft layouts

  • Niels, daarin moet ik je wel gelijk geven.
    Ik vind het opzich een mooie layout, maar niet echt dat ik dat als layout wil van de sites die ik dagelijks bezoek.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Geloof me, als je al een paar toolbars of iets dergelijks hebt in je browser, en dan zo'n grote header, zul je altijd moeten scrollen.


    En gebruiksvriendelijkheid is net waar je bij een community op moet letten, de header is trouwens overbodig groot. Waar zou je je eigen avatar moeten zien? Waarom staat er 2x hoeveel privéberichten je hebt... en ga zo maar door.


    Een community heeft een simpele, frisse layout nodig die niet teveel toeters en bellen heeft dat het gebruiksgemak kan verstoren.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!