met trots presenteer ik hier de dealergame.net v4.0 layout iemand nog tips? afkraken mag de opbouw blijft toch hetzelfde:p iemand tips wat ik kan doen met het inlog gedeelte. let wel op de links in het dropdown menu werken nog niet.
Dealergame.net V4.0
- lhmedia
- Closed
-
-
-
U layout werkt niet goed
-
Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar bovenste menu klopt niet helemaal met de mouse-over;)
-
Citaat van Malliet
Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar bovenste menu klopt niet helemaal met de mouse-over;)
kunt u mij vertellen wat er mis mee is?@swatcrime meer info?
-
Bekijk je layout eens in Firefox ;), bij het menu loopt het echt helemaal fout.
-
Inderdaad Dein.
-
screen?:p heb geen firefox
edit: heb ff gedownload maar hij werkt nu wel in firefox maar niet in ie xD iemand nog goed dropdown liggen?:p grapje zoek der wel ff 1 op;)
-
-
klopt omdat er veel php word geincluded;) en enkele dingen worden herhaalt zoals de blokken:p
-
die stippen is een fout en verder zie ik niet wat?:p
-
Ik heb ook firefox en zie hem goed (?)
-
Ook de content etc.
-
ja nu je het zegt de verdeling klopt niet:p is me nog helemaal niet opgevallen verder zijn die stippen nu weg want ik zie ze niet meer. maar nu heb ik nog een probleem als je over het menu heen gaat en je wil dan op een link die verschijnt klikken valt dropdown weg is dat bij iedereen zo?
-
Ik vind het kleuren gebruik echt niets, verder vindt ik dat die login daar echt niet bijpast in de header. De header is niet mooi, doe die gewoon weg, en zet boven het menu ergens gewoon je tekst met slogan ;).
-
die login heb ik er maar zo ff ingezet want wist niks anders zo gauw:p maar ik haal hem niet weg smaken verschillen daarover sorry dein
-
ik ga toch echt met dein mee hoor..
-
Met die dropdown,
als je via http://v2.dealergame.net/v4/ kijkt, kan je wel klikken op de menu's, via http://v2.dealergame.net/v4/index.php niet -
Ik heb nergens last van met mozilla
Ligt daar denk ik niet aan. (hebben jullie mozilla geupdate?)
Ik wel namelijk
-
Gaat vanzelf bij mij
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!