Beste CP-leden,
Bestaat er een optie om een licentie van de Bandias/Banditi source te kopen.
Zoja, voor hoeveel en waar?
Budget: €2.500
Mvg
Beste CP-leden,
Bestaat er een optie om een licentie van de Bandias/Banditi source te kopen.
Zoja, voor hoeveel en waar?
Budget: €2.500
Mvg
voor dat bugjet zou ik g4g of pwyll script kopen maarja volgens mij is banditi script alleen gratis te downloaden in bug vorm en niet te koop, ik weet het niet zeker. of je moet iemand betalen voor een versie zonder bugs
Citaat van Diesterhttp://www.onetwogaming.com/?page_id=9
Kan je hun persoonlijk vragen stellen hierover en wat hun eisen zijn
Ze reageren niet.
Heb 4 keer een berichtje gestuurd.
Ik wacht er ook al een uur of 2 erop.
Ik zal toch proberen deze te kopen.
Ben er nl. er geïnteresseerd in.
De omzet van Banditi ligt veel hoger,
Met meer dan 300 000 leden :cheer:
Dus wat ze aan Banditi verdienen/verdiend hebben kan in de miljoenen liggen :p
Uhm, jullie spreken nu wel over erg grote bedragen, ik zou echt gewoon meer denken aan ? 75 000,- aangezien hun site al voor een deel uitgelekt was ... En zo'n super groot bedrijf zijn ze nu ook weer niet, miljoenen vragen met de crisis(hahaha) ? Een beetje realistisch blijven ;)!
Naja,
Dan hou ik het bij een miljoentje,
Als elke speler van de 300 000 1 euro besteed heeft aan banditi, heb je al een aardig bedrag
Lang niet elke speler heeft gemiddeld een euro besteed aan dat spel. Daarbij ligt dat bedrag echt niet in miljoenen, natuurlijk wel in de duizendtallen.
natuurlijk geen miljoenen denk je echt dat elke speler actief speeld 300.000 leden zeg je mwa dan zal de helfd ongeveer ooit hebben aangemeld en daarna niks meer eraan gedaan. en dan zullen misschien maximaal 1000 leden er geld aan uit besteden. de omzet zal wel rond de 10.000 zitten
Mensen gaan we nou stom lopen lullen over de omzet, wat niemand aangaat als je het toch niet weet. Of ga je swatcrime helpen met zijn vraag?!
Laten we het ze is vragen (xD)
Naja in iedergeval, ze hebben dikke winst :cheer:
Voor dit budget (2500 euro) kan je prima een goede game laten ontwikkelen. Dus waarom zou je een al bestaande game overkopen, als je voor hetzelfde geld een prima unieke game kan laten maken?
Ik schat op een kleine 25.000 euro per jaar omzet.
Daarvan moet je ook nog veel kosten van promotie en personeel en servers aftrekken!
300.000 leden. Als 10.000 mensen daar geld aan uitgeven. Die geven elk 5 euro in de maand eraan uit. Heb je toch al een goed bedrag.
Maar ik snap niet waar om iedereen over banditi's omzet/winst begint hij wil de source niet de gehele website. Kom je waarschijnlijk wel minder duur uit.
Van die 300.000 leden, heeft zeker de helft mss, vijf minuten op het spel gespeeld of zelfs nooit hun account geactiveerd. (refferals, dubbel accounts, enz).
Wat hun inkomsten zijn heeft niets te maken met een source (gaan ze nooit verkopen!) ook.
Iedereen speculeert hier wel, maar zo hun inkomsten berekenen klopt zeker niet:p
Edit: Skynet, maar heeft niets te maken met TS zijn vraag, gaat ons ook niet vele aan, hoeveel zij verdienen, met eigen site bezighouden, zodat je zelf veel verdiend;)
Naja als het in verhouding 30 000 spelers blijken te zijn, is het nog veel :p
Je kan idd beter zelf wat laten maken, mischien kan je stephan contacteren
die is niet te koop ik raad je aan om gangsters 4 gangsters source te kopen voor 1750
Ik vind g4g persoonlijk niet echt goed,
Ik zoek dan iemand die een unieke criminal kan verkopen, prijs zal dan wat lager liggen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!