Ik vind het persoonlijk geen geheel vormen, die header past bv. gewoon niet bij de rest, die stijl is gewoon anders.
Ook al is dat blauw wel beter, maar die header zou je nog wat moeten aanpassen zodat het een geheel wordt.
Ik vind het persoonlijk geen geheel vormen, die header past bv. gewoon niet bij de rest, die stijl is gewoon anders.
Ook al is dat blauw wel beter, maar die header zou je nog wat moeten aanpassen zodat het een geheel wordt.
ik vind m wel mooi!
Ik vind hem ook heel mooi hoor (h)
De V4.2 zou ik naar toekomstige evoluties toe wel eventueel weghalen.
Anders dien je later telkens een nieuwe header te plaatsen als versienummer veranderd.
Bedankt
Wat betreft de V4.2 Kun je ook een klein transparante afbeelding van maken, dan hoe je niet elke x de header aan te passen, maar alleen de versie afbeelding.
@Everybody
Bedankt voor de leuke feedback, ik ga nu nog een paar dingetjes veranderen en post daarna weer een update.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 12:20:02:
Eindstap 6:
Wat mij betreft klaar?
Kliklink
Errug mooi gedaan!
thumbs up!:cheer:
Erg netjes,
Zieter zeer goed uit. Zou je alles behalve de laatste stap kunnen omzetten naar links in je startpost en de poststs hier in het topic. Aangezien hij super traag wordt.
Wat mij betreft een nieuw layout voor Criminalspoint
Bedankt voor de reacties
Iemand nog suggesties voor extra's?
Vind deze ook wel mooi maar genruik meer afswerking ( een klein detail maakt het grote verschil )
Ja Cas, een apart vakje voor de banner lijkt me beter. Bijvoorbeeld een vak met de banner onder de nieuwsberichten
Ik zal er vanmiddag naar kijken Joshua
[offtopic]En natuurlijk wat aan gaan doen (xD)[/offtopic]
De blauwe kleur vind ik ook nog niet helemaal denderend moet ik zeggen. Moest van jou reageren dus doe dat maar even :p Tevens is de content misschien iets te, zulke stijlen heb ik al vaker gezien. Niet om je af te kraken maar uniek blijven is een kut probleem waar ik ook onder moet leiden.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!