hey ik zoek een layout voor winkaartjes.nl mijn budget is 10 uero liefst voorbeeld
layout
- jonko
- Closed
-
-
-
Die dat ik je had laten zien krijg je voor ?20,- (niet minder en zonder slicing).
-
nee laatmaar vindt ik best duur sorry maar wil wel met slicing of basing hoe je het wilt noemen
-
-
Of het moet een heel lelijke lay-out zijn :p
-
mensen hebben wel vaak een gebased layout liggen die ze aanpassen en verkopen die voor 10-15
-
hmmm met basing gaat niet lukken denk ik.
-
Net zo gaar, ik weet nu al winkaartjes.nl word geen succes met deze eigenaar.
-
-
Basing is zeer veel werk, dat kost tijd, ik reken 5 euro per uur
-
5 per uur is zeker een goede prijs ja
-
Je krijgt zoiezo geen kwaliteits/professioneel werk geleverd voor 10 euro en als je dan nog basing er bij wilt!
denk niet dat dit gaat lukken je hebt 2 opties:Optie: Crëeer een groter budget en ga naar een professioneel bedrijf.
Optie: Probeer er zelf een te maken en anders een van template sites.
-
ach dat is altijd met opstarten van sites joshua!
mensen rekenen altijd zo goedkoop mogelijk voor zichzelf dus ik denk dat jonko een bugjet van 25 euro ofzo heeft. terwijl het normaal meer dan 200 euro gaat kosten om hier een mooie layout en systeem op te maken. nog niet gesproken over reclame ervoor te maken.
.... en nog helemaal niet gesproken over de kaarjes die je kunt winnen (wat ik wel verwahct op dit domein :-P) die ook door iemand betaald moeten worden
-
-
-
ik heb al een layout gevonden voor mijn budget
-
-
Citaat van stan
ach dat is altijd met opstarten van sites joshua!
mensen rekenen altijd zo goedkoop mogelijk voor zichzelf dus ik denk dat jonko een bugjet van 25 euro ofzo heeft. terwijl het normaal meer dan 200 euro gaat kosten om hier een mooie layout en systeem op te maken. nog niet gesproken over reclame ervoor te maken.
.... en nog helemaal niet gesproken over de kaarjes die je kunt winnen (wat ik wel verwahct op dit domein :-P) die ook door iemand betaald moeten worden
de kaartjes krijg ik zoiezo heb geregeld via iemand bij pathe -
-
Hahahhahaha, word hij even op z'n plaats gezet xD
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!