Scripter gezocht voor een script te maken zoals banditi.nl

  • Ik ben in het bezit van het orginele bandias script, deze is helemaal verouderd en niet meer de moeite denk ik om hier aan te beginnen.


    Ik zou graag een script laten maken dat lijkt op dat van bandias / banditi.


    Zeer dringend! Prijs kan besproken worden!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Aangezien je hier duidelijk aangeeft dat je een script wilt laten maken wat lijkt op "Banditi.nl", ga ik er vanuit dat je rekening houd met Auteursrechten? Wij zijn namelijk de eindverantwoordelijke en eigenaar van "Banditi.nl" en keuren niet goed als men een copy wenst te maken van onze website / code.

    • Belangrijk bericht

    Het kopieren van een website of acteursrechten mogen niet worden overtreden. Banditi is echter wel een script wat al langer beschikbaar is.

    Echter mogen er geen onderdelen van Banditi.nl enof plaatjes worden gekopieerd waarvan OneTwoGaming auteursrechten heeft.

    Aangezien je hier duidelijk aangeeft dat je een script wilt laten maken wat lijkt op "Banditi.nl", ga ik er vanuit dat je rekening houd met Auteursrechten? Wij zijn namelijk de eindverantwoordelijke en eigenaar van "Banditi.nl" en keuren niet goed als men een copy wenst te maken van onze website / code.

  • Het kopieren van een website of acteursrechten mogen niet worden overtreden. Banditi is echter wel een script wat al langer beschikbaar is.

    Echter mogen er geen onderdelen van Banditi.nl enof plaatjes worden gekopieerd waarvan OneTwoGaming auteursrechten heeft.

    Klopt alleen in de oude code bevinden zich ook zat Banditi logo’s die behoren tot Banditi. En aangezien de topic maker specifiek “Banditi.nl” benoemd is dit natuurlijk niet de bedoeling ondanks de desbetreffende de oude source zoekt.


    Ik zelf heb de gehele website, domein, code, cartoons en alle randzaken eromheen overgenomen. Dus heb op alles volle rechten wat met Banditi te maken heeft.

    Huidige onetwogaming en nieuwe is nog altijd een verschil.


    Ts mag me altijd sturen, ik maak images, code e.d. op maat 😉

    Dat maakt in deze kwestie weinig verschil, wij hebben Banditi en Criminas in het geheel overgenomen, dan is nog niet de bedoeling dat men hier een copy van gemaakt dient te worden.

    Dat wij “OneTwoGaming” overgenomen hebben staat hier los van.

    • Belangrijk bericht

    Dit is iets moeilijker. Want wie zegt dat Banditi en wat er is overgenomen het origineel is van de eerste versie. Verschillende mensen zijn tevens eigenaar geweest van dit domeinnaam. Dat hij het domeinnaam heeft genoemd is inderdaad niet handig.


    Maar deze discussie vind ik niet dat het hier moet plaatsvinden. Dus hierbij slotje op dit topic.

    Klopt alleen in de oude code bevinden zich ook zat Banditi logo’s die behoren tot Banditi. En aangezien de topic maker specifiek “Banditi.nl” benoemd is dit natuurlijk niet de bedoeling ondanks de desbetreffende de oude source zoekt.


    Ik zelf heb de gehele website, domein, code, cartoons en alle randzaken eromheen overgenomen. Dus heb op alles volle rechten wat met Banditi te maken heeft.

    Dat maakt in deze kwestie weinig verschil, wij hebben Banditi en Criminas in het geheel overgenomen, dan is nog niet de bedoeling dat men hier een copy van gemaakt dient te worden.

    Dat wij “OneTwoGaming” overgenomen hebben staat hier los van.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!