Posts by OneTwoGaming

    Het kopieren van een website of acteursrechten mogen niet worden overtreden. Banditi is echter wel een script wat al langer beschikbaar is.

    Echter mogen er geen onderdelen van Banditi.nl enof plaatjes worden gekopieerd waarvan OneTwoGaming auteursrechten heeft.

    Klopt alleen in de oude code bevinden zich ook zat Banditi logo’s die behoren tot Banditi. En aangezien de topic maker specifiek “Banditi.nl” benoemd is dit natuurlijk niet de bedoeling ondanks de desbetreffende de oude source zoekt.


    Ik zelf heb de gehele website, domein, code, cartoons en alle randzaken eromheen overgenomen. Dus heb op alles volle rechten wat met Banditi te maken heeft.

    Huidige onetwogaming en nieuwe is nog altijd een verschil.


    Ts mag me altijd sturen, ik maak images, code e.d. op maat 😉

    Dat maakt in deze kwestie weinig verschil, wij hebben Banditi en Criminas in het geheel overgenomen, dan is nog niet de bedoeling dat men hier een copy van gemaakt dient te worden.

    Dat wij “OneTwoGaming” overgenomen hebben staat hier los van.

    Beste IctScripters,


    Wij zijn op zoek naar iemand die voor 1 van onze spellen (Voor nu en in de toekomst) wat leuke designs kan ontwerpen.


    Dit zal op korte termijn gaan over logo's, cartoons, foto's/headers en nog wat kleine dingetjes.


    We zoeken dus iemand of meerdere personen die hier voor in aanmerking zou willen komen, indien wij tevreden zijn over het resultaat verwachten wij dat degene veel meer opdrachten zal krijgen namens ons.


    Bent u hierin geïnteresseerd dan zie ik graag een PM voorbij komen, met daarin je eventuele portfolio.


    Met vriendelijke groeten,

    OneTwoGaming