Hallo
Ik ben op zoek naar de eerste eigenaars van goalll.nl , banditi.nl, enz. = One Two Gaming.
Wat zijn ze geworden? Hoe kan ik de eerste eigenaars contacteren ?
Mvg
Hallo
Ik ben op zoek naar de eerste eigenaars van goalll.nl , banditi.nl, enz. = One Two Gaming.
Wat zijn ze geworden? Hoe kan ik de eerste eigenaars contacteren ?
Mvg
Ik ken wel iemand die je mogelijks kan helpen. Ik geef dit topic even door aan die persoon.
Beste,
Ik heb u een privé bericht gestuurd.
Met vriendelijke groeten,
~ OneTwoGaming
Ik ken wel iemand die je mogelijks kan helpen. Ik geef dit topic even door aan die persoon.
Beste K.Rens
Is die persoon "OneTwoGaming" ?
Ik denk dat er 2 oplossingen zijn om de eerste eigenaars te vinden = 1) iemand kent ze persoonlijk en weet hoe ik ze kan contacteren
2) de persoon dat OTG heeft overkocht vraagt aan wij hij OTG heeft overkocht enz. totdat we op de eerste eigenaars vallen.
Toon MeerBeste,
Ik heb u een privé bericht gestuurd.
~ OneTwoGaming
Bedankt voor je bericht.
Bovenstaande persoon is niet de echte OTG.
OTG bestaat al enige tijd niet, en domeinnaam stond gewoon vrij. Mensen hebben dit overgenomen.
Makers van Banditi e.d. kan je eventueel opzoeken op LinkedIn ;).
Beste,
Ik heb OTG overgenomen van de vorige eigenaar, inc. Banditi en Criminas. Domeinnaam stond zeker niet vrij.
~ OneTwoGaming
Zou je mij het bewijs willen sturen Damon?
Ik zou dit graag willen valideren.
Bovenstaande persoon is niet de echte OTG.
OTG bestaat al enige tijd niet, en domeinnaam stond gewoon vrij. Mensen hebben dit overgenomen.
Makers van Banditi e.d. kan je eventueel opzoeken op LinkedIn ;).
Beste Syntax
Yep, heb verschillende personen een bericht gestuurd op LinkedIn. Zij hadden in hun ervaring iets te maken met OTG en Goalll.nl
Ik wacht op hun reactie.
Thanks!
Ik heb OTG overgenomen van de vorige eigenaar, inc. Banditi en Criminas. Domeinnaam stond zeker niet vrij.
~ OneTwoGaming
Goed,
Ik spreek met je verder via pb.
Toon MeerBeste Syntax
Yep, heb verschillende personen een bericht gestuurd op LinkedIn. Zij hadden in hun ervaring iets te maken met OTG en Goalll.nl
Ik wacht op hun reactie.
Thanks!
Goed,
Ik spreek met je verder via pb.
Kan je al zeggen dat Damon & Frenzo niet de personen zijn die je zoekt
Kan je al zeggen dat Damon & Frenzo niet de personen zijn die je zoekt
Ik had Frenzo in 2021 gecontacteerd via Whatsapp en hij was volop bezig met OTG, Banditi, enz. Heb hem enkele weken geleden gecontacteerd en hij kon mij niet zeggen van wie hij alles had overgekocht.
=/
Bericht van 2020, ik heb alles van Frenzo overgenomen. Zal ook zeker nog ergens de factuur hebben liggen + de verkoopovereenkomst (Met banditi.nl, Criminas.nl, Criminas.be, OneTwoGaming.nl en OneTwoGaming.be)
Ik denk dat ik ze heb gevonden.
Ik heb de personen die in de post staan gecontacteerd en zij hebben mij kunnen zeggen wie de oprichter is van OTG.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!