Graag wil ik jullie mening:
http://img196.imageshack.us/img196/9682/naamlooseg.png
- goede punten
- slechte punten
- waarde
- tips
Graag wil ik jullie mening:
http://img196.imageshack.us/img196/9682/naamlooseg.png
- goede punten
- slechte punten
- waarde
- tips
Mijn presoonlijke mening:
Goede punten:
- Niet veel, alleen de skyline vind ik mooi aan de layout
Slechte punten:
- Dat mannetje met die knuppel, die kan echt niet
- Bij je linkpartners scherm, mag de tekst 'Linkpartners' wel wat naar beneden, hij springt er bijna bovenuit
- Registreren en wachtwoord vergeten is onduidelijk
Waarde:
- Niks tot 1 euro
Tips:
- Volgt nog wat tutorials om wat kleinere dingen te maken in Photoshop ipv meteen te beginnen met layouts;)
- goede punten
Niks tot weinig
- slechte punten
Bijna alles omdat het gewoon een mspaint layout kan je het bijna niet noemen plaatjes is wat gewoon heel erg onprofessioneel is!
- waarde
(is dit een grap?)
Als je geluk hebt gratis maar ik vind het puur verspilling van me hardeschijf ruimte!
- tips
Get photoshop!
Get creative!
[Dit is mijn mening waar jij om vraagt dus niet huilen dat ik het niet mooi vind!]
@ Gunpower.
Haha, ik ga ckr niet huilen.
Ik heb photoshop....alleen ik krijgt steeds jscript error.
Dan zoek je even rond op google voor een oplossing:D
@Malliet
Al gedaan, maar kom d'r niet uit.
Nu even on-topic ;).
- Overzichtelijk
- Hij zou 5 jaar geleden zeker in de smaak zijn gevallen maar ik zou nu toch naar iets moderners gaan. Gebruik zeker niet meer zulke kleine afmetingen. Dit is gewoon niet mooi. Verder gebruik wat eentonigere cartoons. Tegenwoordig worden high-detail cartoons bijna tot niet meer gebruikt op websites. Je icoontjes zijn ook heel verouderd. Probeer iets meer glossy De achtergrond had wat meer detail gemoeten. Wellicht andere kleuren maar wieweet.. Als ik jou was zou ik eens naar andere maffia games kijken wat zij voor technieken gebruiken. Dit valt meestal wel in de smaak!
- ik denk niet geschikt voor verkoop..
- Begin eens lekker opnieuw en probeer eens een site na te maken (qua style) Post dat dan eens hier en we zullen zien. Mits je nog niet over de technieken beschikt zou ik eens photoshop website tutorials googelen :cheer:
Ik hoop dat je hier iets mee kan
Lars
@ Lars
Oke dankje. Ik ben druk aan het rondkijken. En ben ook al beetje begonnen. Deze layout is een stuk groter + de style van nu.
MvG
Brian
we zijn benieuwd :cheer:
Tussenstand: http://img36.imageshack.us/img36/8258/naamloossj.png
De onderkant is nog niet goed, daar ben ik nog mee bezig
Ziet al een stuk beter uit dan je vorige. Alleen je hebt boven geen menu alleen tekst, dus het menu moet er nog opkomen.
Oke, heb er nu een onderkant aangemaakt + menu wat anders.
Nu is het juist weer lelijker geworden xD
Haha, vond ik zelf ook al beetje. Vond daarboven persoonlijk mooier :P.
leuk dat je je ftp naam zomaar weggeeft, mensen zitten er zo in+o(
@ Tim
Ja, jij wel. Als ze die van mij willen raden wens ik ze veel plezier.
Geef gewoon je mening en niet zo'n overbodige reactie.
Haha als jij wilt dat mensen in je ftp rommelen 'be my guest' maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb moest het gebeuren
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!