Een Nieuw Hoofdstuk bij ICTScripters

    • Belangrijk bericht

    Beste ICTScripters community,


    Het is een tijdje geleden dat ik actief was in deze community. Door de drukte van mijn vaste werk moest ik mijn taken hier helaas neerleggen. Ik wil mijn excuses aanbieden voor de abrupte manier waarop ik destijds het team heb verlaten.


    Ik ben verheugd om aan te kondigen dat ik nu terug ben, klaar om mijn rol opnieuw op te nemen en bij te dragen aan deze fantastische gemeenschap. Dankzij mijn nieuwe zelfstandige status heb ik nu de tijd en energie om me weer volledig in te zetten voor ICTScripters.


    Ik wil K.Rens speciaal bedanken voor het geven van deze tweede kans. Ik ben vastbesloten om mijn best te doen om alles in goede banen te leiden en waar mogelijk te verbeteren.


    Ik kijk ernaar uit om weer met jullie allemaal samen te werken, om te leren, te groeien en bij te dragen aan de voortdurende groei en het succes van ICTScripters.

    Als je vragen, suggesties of feedback hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen. Laten we samenwerken om ICTScripters nog beter te maken!


    Met vriendelijke groet,


    Aaron

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!