Welke rot mongool past steeds mijn reactie's e.d aan! Er is nu al verschijnende malen mijn reactie aangepast en al verschijnende malen worden mensen boos op mij. Omdat iemand die zijn klote handjes niet thuis kan houden. En dus dingen neerplant verwijdered enz. Als je lef hebt meld je dan!
Reactie !!!!!!!!
- alexruter
- Closed
-
-
-
uuuhm je zult dat toch echt zelf doen hea? wie weet anders jouw wachtwoord? en om er zomaar op los te gaan schelden word je er zelf ook niks beter op denk dat de mods hier dat niet leuk vinden:p en tsja ww maar is veranderen?
-
Diester!
-
Over welke topic spreek je dan? Ik heb geen enkele reactie van jou aangepast, althans 1'tje een paar dagen geleden aangezien die link doorverwees naar de doneer site wat niet de bedoeling was en toen heb ik na melding van iemand de link verwijderd om meer 'klachten' te voorkomen (voor mensen die zouden gebeld hebben..).
Maar dat deed ik toen in de rapte en daarom had ik daar niets geplaatst als 'Dein edit:' ;).
Maar over andere reacties i don't know..
-
Dein het is Diester dat is duidelijk.
-
Wie het ook is, ik vind dat dit niet via een topic hoeft te gebeuren.. zo ontstaat er alleen nog maar meer spam! Dus Alex je kan dit ook via PB versturen of zo :p, maar graag niet meer een topic openen voor zo'n zaken.
-
Nee het word steeds geedit, en wordt er schijt ziek van in dat andere topic was de lnik ineens veranderd naar doneer link. Terwijl hij direct te download stond zonder betaal gedoe etc. En nu ween een reactie wordt er schijtziek van. Diegene die dit doet moet nu zijn ballen tonen en op tafel leggen!
Topic is duidelijker sneller en beter! Dan weet gelijk iedereen wat er aan de hand is met mijn reactie's en topics;)
-
Waarschijnlijk ben je hacked of zo. Bedankt voor het melden, als het nog eens gebeurt stuur maar een PB naar mij of een van mijn collega's.
:slotje:
-
Topic sluiten!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!