@wimmpie, deze is er al Mobiel / tablet apps en sites
Voor de mensen die willen solliciteren : nog 3 dagen.
@wimmpie, deze is er al Mobiel / tablet apps en sites
Voor de mensen die willen solliciteren : nog 3 dagen.
Meer Blogs/ Tutorials?
Overigens misschien de blogs hernoemen naar tutorials? Dan lijkt het meteen alsof je er iets van kan leren i.p.v. dat iemand zijn mening er gaat verkondingen.
Hoe is het ermee?
Ik denk niet goed. Koen zien we gewoon niet meer dus moet Aaron het doen. Wat mijn mening is, is dat icts aan het sterven is...
Ik denk niet goed. Koen zien we gewoon niet meer dus moet Aaron het doen. Wat mijn mening is, is dat icts aan het sterven is...
Ik kan niet aan de files of de grote instellingen om wat aan te passen jammergenoeg. Ik wil gerust wat nieuws toevoegen of aanpassne naar wens. Maar heb daar de toegang niet voor.
Hoe is het ermee?
Ik wacht nog op een antwoord van iemand. Dan bespreken we het...
Hoe gaat het nu met ictscripters?
Zie op veel topics dat er al maanden geen bericht meer is geplaatst.
Voor mij is het alweer een paar jaar geleden dat ik online was, vroeger was dit een vrij grote site met veel activiteit.
Hoe gaat het nu met ictscripters?
Zie op veel topics dat er al maanden geen bericht meer is geplaatst.
Voor mij is het alweer een paar jaar geleden dat ik online was, vroeger was dit een vrij grote site met veel activiteit.
Klopt!
We zullen zien, ik heb in ieder geval gesolliciteerd.
Ik denk, dat het geen zin heeft. Zolang de eigenaar geen moeite erin steekt, en 50% van het team. Dan kan je dag dag zeggen.
Ik denk, dat het geen zin heeft. Zolang de eigenaar geen moeite erin steekt, en 50% van het team. Dan kan je dag dag zeggen.
ik zit momenteel in Tenerife. Als ik terug ben. Plan ik een teammeeting om de huidige situatie te bespreken.
Goed op tijd #noffence
Wel zonde, is een mooi platform.
ik zit momenteel in Tenerife.
Gelukkig één iemand die zijn prioriteiten op orde heeft
Zullen we het enigzins gerelateerd houden aan de strekking van de topic? Negatief commentaar kan altijd, maar zorg dan wel voor onderbouwing dan wel feedback zodat het toegevoegde waarde heeft. Los van dat gelet op de aard van deze topic zulke feedback zich daar niet voor leent. Als je het een mooi platform vindt dan kan het helpen om positief te zijn in plaats van negatief.
Aaron gaat er mee aan de slag. Binnenkort zullen we de resultaten zien. Gewoon nog even afwachten.
Zullen we het enigzins gerelateerd houden aan de strekking van de topic?
Negatief commentaar kan altijd, maar zorg dan wel voor onderbouwing dan wel feedback zodat het toegevoegde waarde heeft. Los van dat gelet op de aard van deze topic zulke feedback zich daar niet voor leent. Als je het een mooi platform vindt dan kan het helpen om positief te zijn in plaats van negatief.
Aaron gaat er mee aan de slag. Binnenkort zullen we de resultaten zien. Gewoon nog even afwachten.
Ik onderbouw het negatieve commentaar wel even.
Ik zit sinds 1 week weer op ictscripters, vroeger was dit een groot platform. Maar nu zie ik nooit meer dan 10 leden online? En ik kijk dagelijks een aantal keer op deze website.
Ik onderbouw het negatieve commentaar wel even.Ik zit sinds 1 week weer op ictscripters, vroeger was dit een groot platform. Maar nu zie ik nooit meer dan 10 leden online? En ik kijk dagelijks een aantal keer op deze website.
Stop met je eigen posts te liken, elke keer opnieuw @'Twan025
Kijk ik zeg gewoon dat het zogoed als te laat is @Tim. De eigenaar komt hier zelfs niet, al maanden niets geposts. Beheerders / admin amper online / activiteit. Een website hou je niet alleen recht door leden.
Dat is altijd hier zo geweest. Dus ik hoop dat ICTS nog te redden is, maar ik betwijfel het. En dat weet jij ook als adviserend lid. Sowieso. Sell this shit, or close it.
Snap zo ie zo niet waarom dat überhaupt kan
Kijk ik zeg gewoon dat het zogoed als te laat is @Tim. De eigenaar komt hier zelfs niet, al maanden niets geposts. Beheerders / admin amper online / activiteit. Een website hou je niet alleen recht door leden.
Dat is altijd hier zo geweest. Dus ik hoop dat ICTS nog te redden is, maar ik betwijfel het. En dat weet jij ook als adviserend lid. Sowieso. Sell this shit, or close it.
Ik ga het zeker niet ontkennen dat op dit moment ICTS erg rustig is, en ook het team erg inactief is. De komende maanden zullen Aaron en ik proberen de website weer levendiger te krijgen. Ferhat, wij zijn het niet altijd eens, en ook hierop niet. Ik denk dat ICTS nog zeker te redden is. Maar goeie ideeën zijn altijd welkom!
Is er nog steeds geen enkel antwoord van diegene die jullie hadden gecontacteerd om het team te komen versterken?
Als dat niet het geval is lijkt het me geen juiste kandidaat, achja
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!