Posts by RobinH

    Beste,


    Website ziet er overigens goed uit, alleen mis ik het KvK-nummer (dat je ingeschreven bent want je verkoopt goederen).
    Ik had wel nog enkele vragen omtrent de "MysteryBoxen".


    Stel dat je deze aankoopt, voor hoeveel € waarde zit er dan in? Is dit gelijk aan het bedrag die je voor de box betaald of hoe werkt dit dan? Zit er één iets in of meerdere goederen?


    Met vriendelijke groeten,
    RobinH

    U krijgt van mij complimenten voor dit systeem. Het ziet er zeer goed uit.
    Zelf heb ik geen afsprakenplanner nodig, maar ik wens u succes met het verkopen van dit systeem.

    Plaats eens een "1" na "if(mysqli_query($con,$check)>=)"


    Dan krijg je "if(mysqli_query($con,$check) >= 1)"


    Want nu check je of het resultaat groter of gelijk is, maar groter of gelijk aan wat? Doormiddel van die 1 jijkt hij of die naam al bestaat.

    Even een kleine update!


    Op dit moment heb ik een login en register systeem. Hierbij werken de roles en permissions al en al een klein deeltje van het adminCP.


    In het adminCP werken de volgende dingen al:

    • Roles bekijken (volledige lijst van alle roles die er zijn)
    • Permissions bekijken (volledige lijst van alle permissions die er zijn)
    • Roles toevoegen
    • Permissions toevoegen (eens alle permissions toegevoegt zijn, wordt deze functie uitgeschakeld)
    • Logs (op dit moment wordt er enkel als er een nieuwe role of permission aangemaakt wordt gelogt. Dit ziet er dan als volgt uit "Created a new role: 'VIP'"
    • Logs bekijken (welke gebruiker, wat is er gelogt)


    Zo, dit was het dan weer.

    @AarClay, ik bedank u zeker en vast voor deze mooie uitgebreide ideetjes/tips. Hier heb ik zeker en vast iets aan.


    In de loop van de week probeer ik al het één en ander te maken. Zijn er hier nog mensen die in het Framework van Laravel werken?

    Iedereen kent http://www.phpbb.com/


    Om kennis op te doen kan het natuurlijk altijd, maar je vraagt aan ons suggesties alleen je hebt zelf nog geen opzet?

    Ik heb wel degelijk een opzet. Ik weet wat er moet inkomen. Maar wat ik ermee bedoel is dat jullie misschien tips hebben hoe ik het best bepaalde functies kan doen. (Later meer)

    Wat bedoel je met OS (ken ik namelijk niet). Waarom is een goede vraag. Het is eerst en vooral om mijn kennis te verruimen en eens om te weten hoe alles in elkaar zit. Verkopen ben ik niet zeker, dus dan kunnen jullie het (nog) niet gebruiken.