Probleem met session_start();

• Hallo, ik krijg deze error:
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/home/larsisgoed9/domains/pretpark-online.nl/public_html/lay2/vliegendehollander.php:1) in /usr/home/larsisgoed9/domains/pretpark-online.nl/public_html/lay2/vliegendehollander.php on line 2

In dit script:

Script weg gehaald wegens copyright schending

Terwijl er in header.php helemaal geen session_start() functie staat..

Ik snap er niks van..
    Zou iemand weten waar dit aan ligt?

Dankjewel, Lars

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik snap er geen HOL van.
    Als ik session_start(); weghaal, komt er geen error, en als ik het erneerzet wel.
    Ik heb ook nog met Agent Ransack alle bestanden doorzocht, en die vind NERGENS een session_start(); behalve in dit bestand.

Er staat helemaal geen output boven..

• Als mensen gezellig de fout lezen zullen ze zien dat de output begonnen is in dit script op regel 1.
    Terwijl er netjes php wordt geopend...

Dus blijkbaar staat er toch nog iets voor die "<?php" wat wij niet kunnen zien...
    Kopieer alles VANAF regel 2, open een nieuw bestand, typ regel 1 overnieuw (NIET kopieren) en plak dan dat wat je gekopieerd had.
    Sla dat op als de nieuwe vliegendehollander.php en het zou moeten werken.
    als het niet werkt zou ik het eens met kladblok proberen ipv je favoriete editor.

• Citaat

Tevens raad ik aan volgens het MVC (model, view, controller) patroon te werken. Dat voorkomt dit soort probleempjes.

Als iemand deze fout maakt kan die echt niet met MVC werken, en daarbij heeft MVC weinig met dit probleem te maken. Als als het een oplossing was: Was het een beetje met een kanon op een mug schieten.

Ook jammer dat er een hoop mensen zijn die schreeuwen zonder de error te lezen: Aan 2x session_start() licht het echt niet hoor.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!