toch 1 nuttig punt
maarja wie geeft er nu ook een source vrij zo krijg je alleen maar luilakken
Criminals Starten.
- alexruter
- Closed
-
-
-
Nu zijn er al goede source vrij te downloaden. Alles word goedkoper. De php programmeur zal dus niet zoveel toekomst meer hebben. Alles word zo goedkoop mogelijk gedaan.
-
Uhm, PHP zou eigenlijk meer OOP moeten worden net zoals Java(volledig in OOP), dan zouden veel mensen wel afknappen.
Maar bedrijven betalen nog steeds goed voor programmeurs met een brede kennis :p.
-
Dein grote bedrijven betalen goed voor goede programmeurs. Maar onderscheid jezelf maar van de ander. Zelfde geld voor crime game's 3 / 4 jaar geleden. Startte ik een crime 0 ervaring ik maak reclame op dutchleader. En verdien 100 per maand. Nu gaat dat lang niet meer zo makkelijk nu moet je investeren mooie layout, unieke opties, adverteren. De grote crime's zullen voorlopig wel groot blijven. Maar om nu een crime te starten en bij de top 20 van beste crime's te komen. Lange weg!
-
Ik kan het niet laten om mezelf te quoten:
CitaatMaar bedrijven betalen nog steeds goed voor programmeurs met een brede kennis .
Brede kennis = goede professionele programmeurs .. uiteraard.
Je hebt het wel mis, ik heb zelfs (een half jaar geleden) rond de ? 50,- in één maand kunnen verdienen met de gewone banditi source .. dat zegt meer over de spelers dan mij 8-) als je begrijpt wat ik bedoel.
Zelf heb ik nog wel enkele unieke ideeën, maar helaas te weinig tijd & geld(voor layout) om eraan te beginnen(ik spreek hier nu niet over een crimegame..).
-
Citaat van wimmpie
toch 1 nuttig punt
maarja wie geeft er nu ook een source vrij zo krijg je alleen maar luilakkenLuilakken heb je gelijk in maar niet allemaal. Sommige mensen willen er nog een andere versie van maken etc. Maar er zijn zat mensen die van alles vragen. Is dit al fa, is dat al af, kan je dit maken, kan je dat maken. En dan wel allemaal gratis hea:D
Nou maar even kijken of we dit onder de knie kunnen drukken en vasthouden;)
-
Citaat van alexruter
Luilakken heb je gelijk in maar niet allemaal. Sommige mensen willen er nog een andere versie van maken etc. Maar er zijn zat mensen die van alles vragen. Is dit al fa, is dat al af, kan je dit maken, kan je dat maken. En dan wel allemaal gratis hea:D
Nou maar even kijken of we dit onder de knie kunnen drukken en vasthouden;)
Ik weet nog een tijdje terug.. wilde jij ook continu updates van mij van de Banditi source.. en ook gratis.. dus weet niet waar je nu heen wilt in dit topic.. denk dat je jezelf aardig herkent in je eigen verhaal -
Citaat van Db-maffia
Ik weet nog een tijdje terug.. wilde jij ook continu updates van mij van de Banditi source.. en ook gratis.. dus weet niet waar je nu heen wilt in dit topic.. denk dat je jezelf aardig herkent in je eigen verhaalWelke update's dan?
Wanneer dan?Zover ik weet heb ik ooit 1x aan iemand gevraag voor een paar update's en of ik hem daarvoor moest betalen, diegene zij toen zelf dat ik ze gratis mocht hebben. En nu ik het me zo herinner was jij dat
-
Citaat van W0utR
Hmm, als ik het mij goed herinner vroeg je gisteren aan mij nog om een layout te maken op sponsorbasis.
Dus eigenlijk gedraag je jou net hetzelfde als de meeste beginnelingen, iets vragen en zeggen dat ze later zullen betalen als er winst is.
Beetje achterbaks dat je dan nu zo praat erover.
(correct me if i'm wrong)Ik vraag sommige dingen op sponsor basis ja, maar er zijn ook dingen waarvoor ik betaal. waar mij het hoofdzakelijk om draait is dat mensen alles gratis willen.
-
Kijk u doet precies of u hier alles bent!
Ik stuur u gisteren nacht, dat er een fout zit op uw criminolz.com (staat duidelijk in de config, dan zegt meneer nog tegen mij dat ik duidelijker moet zijn.)
Ik stop mijn tijd in het sturen van het bericht, zodat hun site terug inorde kan gebracht worden, dan valt die * mij aan?
Ik doe deprimerend, enz?
Check al uw oude topics, u was net als iedereen die hier begint, maar niemand viel u aan zoals u beginners aanvalt!!!
Edit: [offtopic]Quote
Dan zoek je het zelf maar uit gast, wtf ik zeg enkel dat als je op die criminolz van jullie ging dat dit erop kwam
Hierbij stopt het contact terug, je bent echt een irritant ventje!
Ik vraag ana je waar het vandaan komt, dat jij nou gelijk zo deprimerend gaat doen. Als jij alleen maar een foutmelding geeft terwqijl het spel over bijna 100 Pagina\\\'s beschikt. Denk je dat ik dat dan ga uitzoeken
Gast het is ten eerst jou game, al staat hij offline vanaf nu, ik ga u niet meer wijzen op een fout
Het was heel het spel, bekijk de melding dan toch, u bent toch de pro hier:s
Tot ziens
1. het spel is online.
2. Het was niet heel het spel dat kan niet
3. Voortaan niks meer melden, je melding is niks. Je geeft geen argumenten en je zegt niet eens waar de fout zich bevindt.
4. Je gedrag is ongehoorzaam.![/offtopic] -
Citaat
Gast het is ten eerst jou game, al staat hij offline vanaf nu, ik ga u niet meer wijzen op een fout;)Het was heel het spel, bekijk de melding dan toch, u bent toch de pro hier:s
Tot ziens
Ik val jou aan?
Ik vraag alleen waar de fout zich voordoet, jij bent diegene die zo moeilijk loopt te doen. Ja er is een fout op Criminolz.com ja waar dan. want de fout zit niet in de config, want de config kan je niet eens zien slimmerik;)Voortaan gewoon je berichten argumenteren en duidelijk uitleggen wat er fout is en waar je de fout hebt gezien. Dat moeten wij toch ook als wij bijvoorbeeld hulp van jou willen.
-
Als je het zo vervelend vind maak dan gewoon een tutorial of hou gewoon je mond en loop je beginnende scripters niet aan te vallen.
Best wel zielig(zouden we eigenlijk niet medelijden met je moeten hebben?)Lijkt net of je niet wilt dat er geen nieuwe crimes komen!
en als jij gewoon niet kijkt en reageert naar/op die sites/topics zal criminalspoint schoonblijven![offtopic]
alexruter
Eigenaar Criminolz.com
Nuttige berichten: 300[/offtopic] -
is er al een tut voor hoe je een crime moet starten? anders heb ik wel even tijd over om alles uit teleggen incl plaatjes.
-
Er is nog geen tutorial van
-
dan ga ik mijn best maar is doen:d hopelijk heb ik hem met een uurtje af:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.09.09 17:08:29:
CriminalsPoint » Artikelen » Artikel Toegevoegen Het is succesvol toegevoegd.
Een crew lid zal het zo snel mogelijk keuren waarna u automatisch een privébericht.
Hierin zal vermeld worden of het goedgekeurd is of niet, en mogelijk nog een opmerking.
Ga terug..tut toegevoegt hopen dat de crew hem goed genoeg vind.
-
@ TS, ik ben het gloeiend met je eens!
Nu hebben de oude omaatjes eens gelijk.CitaatDie jeugd van tegenweurdig, die niet kan scripten..
-
Kijk criminals is een uit de hand gelopen iets, ga je er zo'n drama over maken, ik ben het stilaan wel gewoon die mentaliteit op CP, en trek mijn eigen hier ook NIETS meer van aan. Wat ik jou ook raad te doen.
Wij hebben inderdaad alles gratis nodig, hoe zou dat komen denk je, het gemiddelde is hier 13 jaar :s verwacht jij dat die al met een budget rondlopen ? Of een zichtrekening hebben, e-banking ... ?PHP is gratis, kijk nou eens naar ASP.NET of zo, daar valt geld voor te vragen, aangezien je daar zelf ook geld moet insteken.
Denk jij dat een mislukte crimegame 1 week overleefd, dacht het niet, dus laat ze maar het internet vol 'spammen' met nutteloze google vragen/errors. Trek je er geen * van aan!Aan die MSN berichten kan ik ook niet aan uit, verder als iemand iets vraagt qua. hulp, dan zeg je toch gewoon mijn msn dient is geen helpdesk of zo, dan zwijgen die direct zo niet, blokken ...
Lees dit bericht maar eens 2x zodat je weet dat ik volkomen gelijk heb en dat hier op dit topic dus een mooi slotje komt ;)!
:slotje:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!