Doel van het topic: Dat criminals starters gaan inzien dat alles wat ze gratis krijgen, dat ze ons daar wel een auto voor als cadeau mogen geven zo ongeveer. En dat ze inzien dat een criminals niet een spelletje is maar veel werk en onderhoud. En dat er vele systeem talen zijn vereist hiervoor.
Beste,
Het starten van een eigen Criminals wordt de laatste tijd erg onderschat. De kennis van PHP, HTML, MySQL. Is er bij de meeste mensen gewoon niet. Hier dus een kleine uitleg;)
Waar moet ik verstand van hebben?
Indien je een eigen criminals game wilt starten, doen je verstand te hebben van de volgende zaken.
PHP
PHPMyAdmin
MySQL
HTML
Indien je hier verstand van heb, kan je aan een criminals beginnen. Maar ik wordt er nu een beetje moe van. De criminals starters die denken tegenwoordig dat alles voor ze gemaakt kan worden of wat dan ook.
Voor de mensen die een eigen criminals willen starten, update's willen hebben. Of zelf kunnen scripten, (maar er geen zin in hebben!). Zet nou is je beste beentje voor. Er worden hier ovral gratis spullen weggegeven en jullie kunnen nog seeds niet stoppen met rennen en vliegen naar weer nieuwere dingen. Neem het voorbeeld van Jesse zijn topic "Bandiet". Zoveel mensen lopen te zeuren en zelfs bijna ruzie te maken. Die jongen is er mee bezig wacht gewoon rustig af. Hij doet het wel gratis hoor, als die nou betaald werd ervoor en er was een deadline ok. Maar hij doet dit vrijwillig zit daarnaast volgens mij ook nog op school.
Game-projects heeft Criminolz V3 vrijgegeven, hartstikke tof. Totdat mensen dit gaan verzieken. Mensen blijven maar vragen naar update's of wat dan ook. Je kan niet je hele leven zo blijven profiteren van anderen. En dan nog iets, wat wil je dat je een eigen website hebt, of een website die door anderen is gebouwd en jij alleen beheerd. Als je goed nadenkt zit er dus een groot verschil in.
Hier nog een paar voorbeelden:
Dit meen je niet 35 euro voor een volledig kant en klare crime:O No way:p:p
MySQL, en PHPMyAdmin verstand is vereist, maar of mensen het hebben?:S