• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Overig
  4. De lounge

Forum

• Na 15 jaar terug van weggeweest: iCriminals.nl is terug (BETA)!

Syntax 19 januari 2026 om 09:34
  • Developer Gezocht

Mikevdk 10 januari 2026 om 18:57
  • Op zoek naar de legends

Syntax 5 januari 2026 om 13:50
  • [FREE] WeFact Hosting module

Jeroen.G 13 oktober 2025 om 14:09
  • Help testers nodig voor android app Urgent

urgentotservices 26 september 2025 om 10:21
  • Versio vervanger

Jeroen.G 25 augustus 2025 om 15:56
  • Afspraken systeem met planbeperking

Lijno 1 augustus 2025 om 23:04
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

NFT Art Designer 1 maart 2025 om 14:08

Marktplaats

• Verschillende domeinen

Syntax 8 februari 2026 om 09:57
  • 350 Nieuwe Domeinnamen Januari 2026

shiga 1 februari 2026 om 14:21
  • 321 Nieuwe Domeinnamen December 2025

shiga 1 januari 2026 om 10:26

Criminals Starten.

• alexruter
  • 2 september 2009 om 11:34
  • Closed
  • alexruter
    Prostart B.V
    • 2 september 2009 om 11:34

Doel van het topic: Dat criminals starters gaan inzien dat alles wat ze gratis krijgen, dat ze ons daar wel een auto voor als cadeau mogen geven zo ongeveer. En dat ze inzien dat een criminals niet een spelletje is maar veel werk en onderhoud. En dat er vele systeem talen zijn vereist hiervoor.

Beste,

Het starten van een eigen Criminals wordt de laatste tijd erg onderschat. De kennis van PHP, HTML, MySQL. Is er bij de meeste mensen gewoon niet. Hier dus een kleine uitleg;)

Waar moet ik verstand van hebben?
    Indien je een eigen criminals game wilt starten, doen je verstand te hebben van de volgende zaken.

PHP
    PHPMyAdmin
    MySQL
    HTML

Indien je hier verstand van heb, kan je aan een criminals beginnen. Maar ik wordt er nu een beetje moe van. De criminals starters die denken tegenwoordig dat alles voor ze gemaakt kan worden of wat dan ook.

Voor de mensen die een eigen criminals willen starten, update's willen hebben. Of zelf kunnen scripten, (maar er geen zin in hebben!). Zet nou is je beste beentje voor. Er worden hier ovral gratis spullen weggegeven en jullie kunnen nog seeds niet stoppen met rennen en vliegen naar weer nieuwere dingen. Neem het voorbeeld van Jesse zijn topic "Bandiet". Zoveel mensen lopen te zeuren en zelfs bijna ruzie te maken. Die jongen is er mee bezig wacht gewoon rustig af. Hij doet het wel gratis hoor, als die nou betaald werd ervoor en er was een deadline ok. Maar hij doet dit vrijwillig zit daarnaast volgens mij ook nog op school.

Game-projects heeft Criminolz V3 vrijgegeven, hartstikke tof. Totdat mensen dit gaan verzieken. Mensen blijven maar vragen naar update's of wat dan ook. Je kan niet je hele leven zo blijven profiteren van anderen. En dan nog iets, wat wil je dat je een eigen website hebt, of een website die door anderen is gebouwd en jij alleen beheerd. Als je goed nadenkt zit er dus een groot verschil in.

Hier nog een paar voorbeelden:

Dit meen je niet 35 euro voor een volledig kant en klare crime:O No way:p:p

MySQL, en PHPMyAdmin verstand is vereist, maar of mensen het hebben?:S

Project Starter : 40%

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: http://<woltlab-metacode-marker data-name="b" data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="W2Jd" /><woltlab-metacode-marker data-name="i" data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="W2ld" />mailto:<woltlab-metacode-marker data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="Wy9pXQ==" /><woltlab-metacode-marker data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="Wy9iXQ==" />

• zigzag
    Intermediate
    Ontvangen Reacties
    1
    • 2 september 2009 om 11:56

als jij er ni tegen kan moet jij geen update s maken he

niemand dwingt u er toe voor update s te maken

en wij die niet kunnen scripten bedanken alle leden die wel update s posten

• alexruter
    Prostart B.V
    • 2 september 2009 om 11:59

zigzag

Als je goed leest probeer ik duidelijk te maken, dat mensen hun eigen kennis moeten opdoen/gebruiken. En er niet teveel van mensen verwacht moet worden die update's maken, dat ze binnen 2 minuten klaar zijn voor je. Het is gewoon onbegrijpelijk, kijk maar naar de plaatjes die ik heb geplaatst. Hoe mensen bezig zijn. En dat irriteert me. Tevens voel jij je aangesproken en zou dus betekenen dat jij dit soort praktijken ook uitvoert.;)

Laat de mensne rustig hun werk doen, en gaat het niet snel genoeg. Of is er na 6000 x vragen nog geen Admin paneel voor Criminolz. Logisch! Hda hem dan al zelf gemaakt;)

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via: http://<woltlab-metacode-marker data-name="b" data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="W2Jd" /><woltlab-metacode-marker data-name="i" data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="W2ld" />mailto:<woltlab-metacode-marker data-uuid="6afb9ec5-726a-4117-99f8-5ce4efc057f1" data-source="Wy9pXQ==" /><woltlab-metacode-marker data-uuid="9968e8cf-c21e-4616-83a2-1b7dbe424ef3" data-source="Wy9iXQ==" />

• alexruter
    Prostart B.V
    • 2 september 2009 om 12:10
    Citaat van Diester

Ben het eigenlijk wel met alex eens...

Veel mensen willen een spel online hebben maar hebben hierbij weinig tot geen verstand ervan.
    Als je dan ook nog eens gratis updates aan iedereen gaat vragen is dat natuurlijk niet normaal...

- Mag ik een admin paneel van u?

* Is het misschien geen id om dit zelf proberen te maken?

- Ja maar ik kan dit niet......

Ik begin er zelf ook niet meer aan, help nog wel mensen met vragen en of errors...
    Hierbij raadpleeg ik dan meestal google en geef ik de pagina met informatie.
    Iedereen die dan ook op msn aan mij dit soort dingen vraagt verwijder ik direct.
    Dit soort mensen nemen namelijk niet eens de moeite om iets te gaan proberen te maken...

Nog een punt...

Als iemand iets maakt dien je hier geduld voor te hebben.
    Hij krijgt niet betaald voor die update en kan dus ze tijd ervoor nemen.
    Als je een scripter inhuurd zal dit allemaal veel sneller gaan voor iemand die iets nodig hebt.

Toon Meer

Ik verwijder ze ook direct. Ben gister nog gevraagd of ik iemand wilde toevoegen. Naja, geen probleem. Maar die kwam weer met vragen over heb je update's of heb je een admin paneel. Nee ik heb geen admin paneel. Ja van Criminolz.com zelf. Maar dat zijn zelfgemaakte en unieke dingen die niet worden weggegeven. En dan zegt die ja ik maak er wel zelf 1. Dan vraag ik me toch af zijn mensen nou zo laks of ben ik nou zo dom?

Ik hoop echt dat dit snel veranderd ;)

• zigzag
    Intermediate
    Ontvangen Reacties
    1
    • 2 september 2009 om 12:13

ik vraag niet naar een admin paneel als je de topic van criminolz leest staat er al een op ik zeg gewoon wat er nog niet is en ik ben een cursus html php en sql aant leren dus verlopig ken ik er nog ni veel van en als ze update s plaatsen leer ik ook bij hoe ik dat er bij moet zetten he

ik vind het wel tof als iemand je kan helpen met update s anders als je beginner bent is dat een 10 jaren plan

en hoe de mensen tegen u bezig zijn da kan niet ik vraag hier alles opt forum en als je er ni tegen kan blok die mensen dan gewoon op u msn

mvg zigzag(h)

• alexruter
    Prostart B.V
    • 2 september 2009 om 12:39
    Citaat van zigzag

ik vraag niet naar een admin paneel als je de topic van criminolz leest staat er al een op ik zeg gewoon wat er nog niet is en ik ben een cursus html php en sql aant leren dus verlopig ken ik er nog ni veel van en als ze update s plaatsen leer ik ook bij hoe ik dat er bij moet zetten he

ik vind het wel tof als iemand je kan helpen met update s anders als je beginner bent is dat een 10 jaren plan

en hoe de mensen tegen u bezig zijn da kan niet ik vraag hier alles opt forum en als je er ni tegen kan blok die mensen dan gewoon op u msn

mvg zigzag(h)

Als jij een cursus aan het doen bent, en alsnog naar update's vraagt vindt ik dat eigenlijk nog best wel raar. Aangezien je voor die cursus dus kan leren om de scripts zelf te maken. Ik vindt het dus geen excuus dat je wacht todat je cursus voorbij is en dan pas je eigen scripts gaat maken.

Daarnaast alles wat hier staat is tegen meerdere mensen/bezoekers gericht. Criminalspoint is een Criminals site, maar wel een hulp site een geen maak alles voor me site;). Mensen delen hier veel, en maken hier veel. Dat je daar van profiteerd als het te download staat ok. Maar ga er niet om lopen zeuren. Als je in het topic "Bandiet" kijkt, mensen lopen te twijfelen aan Jesse, maar die jongen is gewoon zeer druk bezig ermee. En je dient maar gewoon te wachten anders begin je maar gewoon zelf snap je;)

Ik profiteer ook van sommige downloads en update's die klaar zijn. En ja ik kan ook niet wachten tot "Bandiet" klaar is. Maar dat is omdat ik hem wil bekijken, en hoe druk die er wel niet mee bezig is. En om hem te kunnen confronteren hoe goed hij bezig is geweest. Kan ik nu ook wel zeggen, maar ik heb geen achterliggende argumenten en heb zijn werk nog niet gezien.

Ik probeer dus mensen duidelijk te maken, probeer zelf wat open de scripts van je source. Kopieer plak, knip. Verwijder dingen en kom er zelf achter hoe het werkt en wat wat doet;)

• tree
    Professional
    • 2 september 2009 om 13:00

Ik heb hetzelfde gedacht als Alex al een hele tijd, en dat mensen zo gaan profiteren vind ik ook ontzettend schandalig.

Maar daar heb ik geen zin meer in om over te discussiëren want dat heb ik al genoeg gedaan en dat merk je wel aan mijn reacties bij dat soort topicstarters.

Waar ik ook de nadruk op wil leggen is het andere dat Alex aangaf, namelijk "En dat ze inzien dat een criminals niet een spelletje is maar veel werk en onderhoud."

Een crime starten is uiteraard geen simpel karweitje. Het is niet enkel het veel kennis hebben van PHP, MySQL en HTML want ik ken genoeg mensen die er wel wat van kunnen maar gewoon een site online gooien die ze gratis hebben gedownload en er verder niets meer mee doen. Er moet namelijk constant aan je site worden gewerkt om vernieuwing te doen, contact hebben met leden om ze op hun gemak te stellen en te vragen wat zij anders zouden doen en of ze ideeën hebben voor nieuwe opties, acties organiseren en evenementen en noem zo maar op.

Veel mensen snappen dat gewoon niet en daardoor wordt hun site nooit een succes.

Ook heb je budget nodig om te investeren in je site voor bijvoorbeeld sponsoring, advertenties, reclame maken, en nog veel meer.

Dus 1 tip aan alle beginners, begin géén site als je absoluut niet bereid bent om er ook maar iets voor te gaan doen of er geld aan uit te geven. Sommigen vinden hun domein kopen al te duur zelfs zonder hosting!

• zigzag
    Intermediate
    Ontvangen Reacties
    1
    • 2 september 2009 om 13:02

daar ben ik al mee bezig ik heb namelijk dreamweaver op de pc staan daar ben ik alles aan het uitproberen maar het lukt nog ni goe scripts te maken

maar ik ga stoppen met andwoorden want je kan oneindig doorgaan

mvg
    zigzag

• Dein
    Master
    • 2 september 2009 om 13:43

Kijk, ik 6 boeken over PHP waarvoor ik zeker ? 120,- aan heb uitgegeven, en als ik aan een boek begin lees ik dat meestal ook uit, maar ik heb nog nooit betere boeken gezien/gelezen dan deze 2 titels:

'De dikke van Duuren - PHP 5 Het Complete Boek';
    'De basis - PHP 5 en MySQL';

Een tutorial online is misschien de goedkoopste oplossing maar vereist veel meer dan alleen lezen en begrijpen, je moet het ook testen e.d.

Maar ik ga er niet meer teveel woorden aan vuil maken, aangezien ik mijn mening over dit soort topics al 5 keer heb gezegd.
    (en daarnet een hoop heb getypt om hier te posten maar mijn reacties werd niet opgeslagen? :s)

Verklein je links met http://url2s.nl

• alexruter
    Prostart B.V
    • 2 september 2009 om 15:21

tree,

Volledig met je eens ;)

Dein,
    Zo kan je nog is wat leren ;), ik heb sommige leden hier nog niet over gehoord, (Die een eigen crime starten). Ikzelf start ook soms crime's om me ervaring op te doen. Ben nu bezig met een groot project. Hier moet ik een hele andere taal voor leren, dus weer een nieuwe uitdaging. Ik vindt het fantastisch;). En ik hou er vooral van om te kunnen zeggen :p. Dit is mijn website. Hahaha

• Axl_H
    WAN\'T TO LEARN SOMETHING
    • 2 september 2009 om 16:28

Sowieso heb je al basis kennis nodig om uberhaupt php te schrijven, ik ben net een jaartje bezig met programmeren. maar als je goed allles doorleest en van een gratis source de gehele structuur leest dan snap je ook hoe de source in elkaar zit en hoe je je site kan updaten met opschoning van codes!

• Jellev2
    Hacked
    • 2 september 2009 om 16:28

Vragen stellen is goed. Om scripts vragen is niet goed!

• Axl_H
    • 2 september 2009 om 16:31

Tenzij t van een opensource is en je r niks mee hebt gedaan:P:P

• tree
    Professional
    • 2 september 2009 om 16:34
    Citaat van deathkill

Sowieso heb je al basis kennis nodig om uberhaupt php te schrijven, ik ben net een jaartje bezig met programmeren. maar als je goed allles doorleest en van een gratis source de gehele structuur leest dan snap je ook hoe de source in elkaar zit en hoe je je site kan updaten met opschoning van codes!

Klopt, zo heb ik het ook gedaan ;)

Citaat van Jellev2

Vragen stellen is goed. Om scripts vragen is niet goed!

Inderdaad, maar iedereen doet toch het 2de :p

• Axl_H
    • 2 september 2009 om 16:39
    Citaat van game-projects

Als jij uit een open source niet kunt leren, mag je wel eens een IQ test doen. Uit een open source leer je juist het meest!

t was maar een grapje dude vandaar : :P:P

• Niels
    -1
    • 2 september 2009 om 16:55
    Citaat van game-projects

Als jij uit een open source niet kunt leren, mag je wel eens een IQ test doen. Uit een open source leer je juist het meest!

@Meneer de slimmerik
    PHP is sowieso open source (van nature) als je een beetje nadenkt. Je kan zo in de bron kijken (mits je het script hebt natuurlijk) ook al heb je ervoor betaald. Er zijn ook betaalde open source dingen te verkrijgen op het Internet waar geen Zend of Ioncube meuk omheen zit.

[offtopic]PS:Leuk verhaal over je gehoord trouwens[/offtopic]

-1

• Niels
    -1
    • 2 september 2009 om 17:16

Wikipedia:
    Open source is an approach to the design, development, and distribution of software, offering practical accessibility to a software's source code.

Het is dus gewoon toegankelijk maar er staat niet dat het dat het gratis is. Hieronder nog een wikipedia zin die goed aansluit bij mijn verhaal:

Citaat

Bij de meeste commerciële software is de broncode bedrijfsgeheim / eigendomscode: de gebruiker 'koopt' of 'huurt' een programma en gebruikt dat

bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Opensourcesoftware

Verhaaltje over bij wie je in de klas zit.

-1

• DeWilde
    Blik bier you are beautif
    • 2 september 2009 om 17:30

Helemaal eens met alexruter, ik begin er niet aan omdat ik geen verstand heb van
    PHP
    PHPMyAdmin
    MySQL
    HTML

;)

• wimmpie
    âllo âllo
    Ontvangen Reacties
    11
    • 2 september 2009 om 19:15

Ik vind dat je gelijk hebt alex,
    heb ik eerst vlug een kleine cursus php gelezen (niet fatsoenlijk) toen heb ik de crimesource gedownload en die gebruikt,
    ondertussen kan ik (denk ik) al wel een script maken toch blijf ik andere sources gebruiken omdat je daar nog wat uit kan leren.
    Dus doe eventueel zoals mij :p het werkt

• MoBSter
    Intermediate
    • 2 september 2009 om 19:41

LoL waar crimesource allemaal wel niet goed voor is... l0(

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

• Fijne feestdagen

tcbhome 28 december 2025 om 13:55
  • Kritieke update voor Really Simple Security-plug-in

K.Rens 16 november 2024 om 16:12
  • ING Nederland streeft naar ondersteuning van Google Pay tegen eind februari

K.Rens 2 november 2024 om 16:09

Blogs

• Functioneel ontwerp

Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

FangorN 29 december 2018 om 12:37

Gebruikers die dit topic bekijken

• 1 Gasten
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design