criminals sign up Vraagje

• Beste mensen,

Ik ben bezig met een oud criminals script (puur voor de fun) ik wil hem alleen zo maken dat je niet meer hoeft te activeren maar dat hij na het aanmaken gelijk geactiveerd is.
    wie kan mij hiermee helpen?

dit is het sign up script

• Regel 41:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[users]`(signup,login,pass,IP,email,type) values(NOW(),'$login',MD5('$pass'),'$IP','$email',$type)");

naar:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `[users]`(signup,login,pass,IP,email,type, activated) values(NOW(),'$login',MD5('$pass'),'$IP','$email',$type, '1')");

Als in [users] veld activated ieder geval zit.

Overigens raad ik je aan om een wat up to date source te pakken om mee te oefenen:
    Criminals blue - revamped

• PHP
    if($msgnum == -1) {
     $code = rand(100000,999999);
     mysql_query("INSERT INTO `[users]`(signup,login,pass,IP,email,type) values(NOW(),'$login',MD5('$pass'),'$IP','$email',$type)");
     mysql_query("INSERT INTO `[temp]`(login,IP,code,area,time) values('$login','$IP',$code,'signup',NOW())");
     $id = mysql_insert_id();
     mail($email,"Criminals activatie-code","Klik op de volgende link om je account te activeren:\nwebsite here/signup.php?id=$id&code=$code","From: Criminals <[email protected]>\n");
     }

vervangen voor:

PHP
    if($msgnum == -1) {
     mysql_query("INSERT INTO `[users]`(signup,login,pass,IP,email,type,activated) values(NOW(),'$login',MD5('$pass'),'$IP','$email',$type,'1')");

}

Anders verstuur je als nog de activatie mail. Verder is de source wel verouderd.

• Citaat

Ik ben bezig met een oud criminals script (puur voor de fun)

Ik durf te wedden dat je dit script op een gegeven moment niet meer funny vind ;).
    Begin er niet aan, want dit is een script uit 2005, en toen werd het al door PHP-developers al benoemd als 'ellendig'. We zijn nu 10 jaar verder en je wilt er mee verder werken?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!