Posts by MOnkNL

    Je moet je tabel anders / dynamischer laten opbouwen. En je afspraken zo formatteren zodat je makkelijk kan zien wanneer er een afspraak begint en hoelang hij dan duurd in rowspans.


    --oude code weg gehaald--


    Als je dit doet zou je op de volgende code terug kunnen komen:


    Edit code iets opgeschoond en duidelijker gemaakt:

    Stats, eigenlijk enige reden. Wil een mooi dashboard bouwen met meerdere elementen op de startpagina. Waarin wat statistieken staan over de website.
    Denk dat ik, als er geen makkelijk manier is, maar erbij vermeld dat op shared servers gegevens niet kloppen.


    Bedankt voor het mee denken.

    Allereerst sorry voor mijn late reactie.
    Als ik sessoim_save_path opvraag krijg ik "/var/lib/php5/sessions" terug. Als ik die probeer te bereiken krijg ik "Permission denied" dus dat lijkt wel snor. Maar weet niet of er meer een mogelijkheid is dat verder te testen.



    Nee, ik heb contact opgenomen met pcextreme. Die hebben hier geen antwoord op.

    Hun statement is duidelijk dat ze geen scripting ondersteuning geven.

    Hallo andere leden,


    Ik moet eerlijk zeggen dat ik al meerdere keren bij de lounge had gekeken maar echt voorstel topics zijn er niet.
    Terwijl mij wel leuk lijkt dat ik weet wie ik help of door wie ik geholpen word. Dus zal ik dan ook maar zelf er een topic aan wijden.


    Ik ben dus Thomas, 28. Woonachtig in Gorinchem (Zuid-Holland). In dagelijks leven werk ik in een verpleeg-/verzorgingshuis als verzorgende IG. In mijn vrije tijd ben ik druk met mijn dochtertje van 8maanden, mijn vriendin ,huisdieren en natuurlijk met het bouwen van websites.


    Ik programmeer eigenlijk alleen websites voor vrienden/bekenden en ben autodidact, wat helaas af en toe betekend dat ik mezelf dingen verkeerd heb aangeleerd (Ik heb 0.0 problemen mee als iemand mij corrigeert als mijn manier niet handig of niet goed is dus doe dit vooral, taalkundig levert mijn dyslectie ook zo nu en dan wat problemen op, sorry). De talen waar ik me mee bezig hou zijn dan ook PHP,HTML,CSS en Javascript.


    Voor vragen roep maar.



    Mvg,


    MOnkNL / Thomas

    Natuurlijk wil ik dit:
    Gezien vandaag ook sint gevierd moet worden heb ik een snelle oplossing voor je gebouwd nog steeds groten deels gebaseerd op de code van @D.Oomens.


    De aanpassing is eigenlijk erg simpel inplaats van de .text() op te halen uit de td .price.
    Haal je nu de value op van de input .price.


    Daarnaast heb ik op evenement keyup aangezet dat hij dan de berekening uit gaat voeren.
    Voor de leukigheid heb ik nu ook nog toegevoegd dat je een rij kan toevoegen. (Dit zal ik later iets uitbreiden maar zoals ik al zei moet ook nog sint vieren vandaag).


    Preview en code:
    http://ict.thomasvv.nl/24135-autocal/exbtw.html

    Na aanleiding van je vraag via privé bericht:


    Dankje voor je reactie kom er veel verder mee!!!
    heb alleen nog 1 klein vraagje kan je met die "plugin" ook de
    achtergrond om de popup heen zwart maken ? of is dat onmogelijk daar mee

    Je kan een handeling toevoegen als open event word aangeroepen.
    Dus

    JavaScript
    $( "#dialog" ).dialog({
    open: function(){}
    });


    Nu wil je natuurlijk dat de 'overlay' ook verdwijnt als je dialog sluit.

    Code
    $( "#dialog" ).dialog({
    close: function(){}
    });


    Als je dit dan koppelt aan een div met id overlay
    Krijg je:

    Online voorbeeld: http://ict.thomasvv.nl/24158-o…/dialog_with_overlay.html

    Oke ik doe in geen enkele vorm van validatie. Voorbeeld draait alleen maar om dialoog en hoe je die start bij laden van de pagina online: http://ict.thomasvv.nl/24158-onsubmit/onsubmit.php
    Code in het kort:

    Waar je naar zoekt lijkt: https://jqueryui.com/dialog/
    Maar wil je mensen vanuit een 'popup' laten inloggen of na inloggen een popup komt of dat je alleen foutmeldingen geeft via de popup. Dat kan ik op dit moment niet uit je vraag halen.


    Verder is dialog wel een van de makkelijkere functies om zelf te 'maken' op basis van jquery.


    edit:
    Als een form word verzonden en je wil iets doen met jquery moet je het event tegen houden:

    JavaScript
    $(document).on("submit", "form", function(event){ //Als welk formulier dan ook word verzonden.
    			console.log($( this ).serialize()); //Toon form input in console log
    			event.preventDefault(); //Verzend het form niet. 
    		});

    Oke gebasseerd op de code van @D.Oomens .
    Heb wat dingen toegevoegd en wat dingen aangepast.
    Eerste keer dat ik werk op de manier van D.Oomens dus hoop dat ik het allemaal goed heb toegepast. Verbeteringen zijn welkom.
    https://jsfiddle.net/MOnkNL/7bs6e7h1/


    Ik heb afrondingen toegevoegd in voordeel van de 'klant'.
    Als je volledige bedragen wil moet je regel 2 van javascript aanpassen.
    Dus


    JavaScript
    var output = (Math.floor((this * 100)) / 100).toFixed(2).replace('.', ',');

    vervangen voor



    JavaScript
    var output = this.toString().replace('.', ',');

    Om precies te zijn:
    $sql = "SELECT * FROM `import_keywords` WHERE `run_count` <= ".$max_number;


    Uitleg:
    Door de waarde waarmee je vergelijkt tussen ' te zetten maak je er een string van ipv een integer waarmee je wilt vergelijken.

    PHP
    <?php
    $sql_proxies = "SELECT CONCAT_WS( ':', `proxy` , `port` ) FROM `proxies`";
     $results_proxies = $connection->query($sql_proxies); 
     $myfile_proxies = fopen("proxies.txt", "w") or die("Unable to open file!");
     fwrite($myfile_proxies, implode(' ', array_column($results_proxies->fetch_all(), 0)));
     fclose($myfile_proxies);
    ?>

    Oké bovenstaande is puur en alleen bedoelt om te laten zien hoe kort je iets kan krijgen door gebruik te maken van de functies die bestaan. Ik zou niet direct bovenstaande gebruiken. Het is eerste keer dat ik CONCAT_WS gebruik dus weet niet zeker of dit juiste toepassing is en of dat er een beter is. Commentaar is dus welkom.

    Wat @FangorN zegt.
    Waarop open en sluiten in de loop als je het ook achteraf kan doen: