Ik vraag me wel af, wat vinden jullie nou als testers van Windows 7 'beter' aan Windows 7 dan andere OS?
Windows 7 topic
- Niels
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik vind een game op zijn tijd wel leuk, Ik heb ook een ubuntu systeem hier staan maar daar kan ik eigenlijk alleen op programmeren. Deze pc zal ook een ander besturingssysteem krijgen (FreeNAS) maargoed. Over Apple's meuk ga ik mijn handen niet vuil maken, ik heb het nooit leuk gevonden en zal het nooit leuk vinden dankzij de mentaliteit die Apple heeft en hoe mensen veranderen als ze beginnen met het openen van de doos van Pandora (doos van Apple producten).
Microsoft doet soms ook krom maar luistert nu daadwerkelijk naar haar klanten met de komst van Windows 7.
-
Heb hem zelf vanochtend gedownload, en geïnstalleerd op mijn mac.
Werkt best fijn, en heb er tot nu toe geen klachten overHet ziet er erg gelikt uit, maar denk niet dat ik het meer zal gebruiken dan mijn vertrouwde snow leopard (gisteren geupdate)
-
[offtopic]Niels, ga lekker je apple likken.[/offtopic]
Ik heb hem wel degelijk eerder gehad dan hij op de website van microsoft stond. Ik heb het hier niet over een eerdere VERSIE.
-
Windows 7 is sneller dan XP, komt nog.
windows verliest naar mate steeds meer snelheid en aangezien de SysReqs van 7 hoger liggen, zal die snelheid in vergelijking met xp snel overzijn. -
@ Cass:
Onmogelijk dat jij nog voor de beta een versie hebt bemachtig aangezien een beta net de eerste testversie is dus graag niet zo jezelf overbluffen!
Ook al ben je beste maatjes met bill gates dan nog krijg je geen eerdere versie te zien dan de beta!
-
Weet iemand misschien hier wel wat er met mijn probleem aan de hand is?
Gedetailleerd:
PC is volledig opgestart, klikt op menu 'Start', vervolgens klik je op 'Alle programma's'.
Daarna begint het, normaal zie je de icoontjes van elk programma en/of map, maar nu zijn het gewoon als het ware witte documenten.Als je hierop klikt komt er naar enkele seconden een loep tevoorschijn die mij vervolgens 3 á 4 minuten laat wachten voordat het icoontje van het desbetreffende programma zichtbaar wordt.
Hierna kan ik het programma ook starten, maar als ik een ander programma wil zal ik eerst weer 4 minuten moeten wachten.Dit komt ook voor wanneer ik een bestand wil opslaan, je hebt aan de linkerkant een menu'tje waarin je bijv. je partities ziet staan.
Ook staat daar ergens tussen 'Mijn documenten', dit gaat hetzelfde te werk als die programma's in menu 'Start'.Iemand enig idee?
-
IK ZEG: IK HAD GEEN EERDERE VERSIE. ik had de eerste beta eerder...
Ik zei dit btw. niet om mezelf te overbluffen, dat maken jullie er van. Als ik mezelf zou willen overbluffen zou ik dat wel anders doen toch?:)
Laten we het nou maar over die leuke windows 7 hebben, In plaats van de hele tijd te zeggen dat het niet kan, dat ik de 1e beta versie eerder had.
:cheer:Guido :
-
Waarom is het dan toch zo ongeloofwaardig? De eerste beta was in oktober 2008 al gelekt op het Internet. Die kon elke halve zool (om het maar even kromweg te zeggen) al downloaden en installeren. Een admin kan straks wel even met swiffer door de topic gaan maar ik wil hiermee gewoon aangeven dat je niet eerder bent geweest dan de rest. Tevens al was jij goede vriendjes met Microsoft dan kreeg je het ook via msdn. Maarja het zal wel 1 grote grap zijn net als je website.
Naam van de file in oktober 2008 voor als je me niet geloven wil:
Microsoft.Windows.7.32Bit.Build.6801.DVD-WinBeta -
Citaat van Niels
Waarom is het dan toch zo ongeloofwaardig? De eerste beta was in oktober 2008 al gelekt op het Internet. Die kon elke halve zool (om het maar even kromweg te zeggen) al downloaden en installeren. Een admin kan straks wel even met swiffer door de topic gaan maar ik wil hiermee gewoon aangeven dat je niet eerder bent geweest dan de rest. Tevens al was jij goede vriendjes met Microsoft dan kreeg je het ook via msdn. Maarja het zal wel 1 grote grap zijn net als je website.
Naam van de file in oktober 2008 voor als je me niet geloven wil:
Microsoft.Windows.7.32Bit.Build.6801.DVD-WinBeta
niet helemaal waar.
er was er 1 uitgelekt 3 maanden voor de release..
aka dan konden toch een aantal mensen 3 maanden voor die release de beta al gebruiken.
daar hoef je echt geen vriendjes met bill gayts voor te zijn (xD). -
Dit is toch een gratis en public beta dus opzich mag er wel naar de torrent gelinkt worden:
http://thepiratebay.org/torren…it.Build.6801.DVD-WinBetaTijd wanneer hij erop kwam: 2008-10-29 22:13:26 GMT
De release tijd op de pre channels was 3 kwartier eerder dus ik weet niet wat je allemaal duidelijk probeert te maken Robin? Hij is eerst via msdn weggegeven maar dat was ook rond oktober.
-
sowieso wat boeit release data en of ie wel of niet illegaal is? t gaat om de werking en functionaliteit!
-
Klopt dus laten we maar weer ontopic gaan. Nog meer mensen die bij de beta test ook nog leuke dingen hebben gevonden in Windows 7.
Wat ik zelf wel fijn vind is Media Center. Ik had vroeger zelf Windows Media Center als besturingssysteem maar toen de schijf gecrashed was had ik niks meer aan een recovery cd dus toen zat ik met een afstandbediening en een ontvanger waar ik tot nu toe niks mee kon. Nu kan ik lekker lui vanaf me bed mappen toevoegen met films en ze bekijken :p
Tevens ben ik nog bezig met spraakherkenning alleen pakt hij me microfoon niet. eerst maar eens me bureau schoonmaken en alles opnieuw inrichten want me bekabeling is een grote chaos.
-
Oja, ik raad het volgende af:
Als je een:
- Pentium 1 - 4 of M of Celeron processor hebt
- Minder dan 1.5gb cache
- Minder dan 2 a 2,5 gb processor hebt.Dan werkt het echt fucking sloom.
-
Laris, het kan aan meer dingen liggen !!
-
Het kan inderdaad aan meer dingen liggen ja.
Maar dat is het belangrijkste, incl. meer dan 50gb hardeschijfruimte natuurlijk. -
Citaat van larsisgoed9
Als je een:
- Minder dan 1.5gb cache
dat is dus onzin, want ik draaide m met 1, 55 ghz en hij draaide flexibel. -
Citaat van larsisgoed9
Als je een:
- Minder dan 1.5gb cache
Hoe kom je aan een 2 of 2.5 GB processor xP, die worden volgens mij in ghz en mb-cache gerekent. -
Minimum specs:
1 GHz processor
1 GB of RAM
Support for DirectX 9 graphics device with 128 MB of graphics memory (for Windows Aero)
16 GB of available disk space
DVD drive (only to install from DVD/CD Media)Kan hem zelfs installeren op mijn oude pc en daar zit een Geforce 6600 GS in die ook nog eens gelast is op een paar plekken. Dat zegt wat :')
-
toch echt een groot minpunt toch..
gewoon 16gb aan schijfruimte en 1gb ram, zelfs videokaart is een eis en het is nog wel een OS.
nog paar jaar en dan gaat microsoft eindelijk onderuit ^^.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!