Heb vandaag nog niets kunnen downloaden. Alle torrents blijven steken op 0kb. Heb The Pirate Bay al geprobeerd en enkele anderen, niets.
What's going on?
Heb vandaag nog niets kunnen downloaden. Alle torrents blijven steken op 0kb. Heb The Pirate Bay al geprobeerd en enkele anderen, niets.
What's going on?
Is je provider UPC?
Telenet
Raar vind ik het dan, bij UPC zou je het kun begrijpen omdat die het torrentverkeer downen/afsluiten.
Zeer raar, werken de torrents bij jou dan wel?
Bij mij hetzelfde geval. Wou net ong bak 2 gaan downloaden xD
EDIT: Nu werkt het wel bij mij:D:DD!
Bij mij staat alles zo vast als wat. Hoop dat het snel allemaal terug werkt.
Kan zijn dat de tracker nog niet goed werkt van the piratebay. Misschien niet gehoord maar ze zijn van hun hosting gekicked omdat meneer de laffe rechter een sommering van 50k neerlegde bij de hosting van ze.
Bij mij werkt alles
Ja ben op de hoogte van al het torrent nieuws.. Begin nu ook terug 2kb/s te krijgen, woehoew !
Oké het gaat nu al over de 100, na een hele dag down te hebben gelegen. Ben benieuwd wat het was.
Citaat van TerrorSheepJa ben op de hoogte van al het torrent nieuws.. Begin nu ook terug 2kb/s te krijgen, woehoew !
Hahahaha 2 kb/s xD Ik ben nu Prototype aan het downloaden en die gaat 1 mb/s:P RECORD VOOR MIJ!!!!:cheer:
Tijdelijke storing of zoiets, zo'n torrents liggen wel meer plat, wat logisch is.
Probleem opgelost = :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!