Ik heb een klein probleem, mijn layout is af maar ik krij de witruimten helemaal rechts niet weg, de scrollbar moet verdwijnen.
(taalfoutjes worden nog verbeterd.)
het gaat over http://btcmaffia.eu/
Ik heb een klein probleem, mijn layout is af maar ik krij de witruimten helemaal rechts niet weg, de scrollbar moet verdwijnen.
(taalfoutjes worden nog verbeterd.)
het gaat over http://btcmaffia.eu/
Je bent er bijna
Zet een <div> om je content heen en geef het de class 'container-fluid' of 'container'
Container-fluid = schaalt mee
Container = schaalt mee met vaste afmetingen
Verder raad ik je aan om bootstrap voorbeelden,scaffolds, skeletons te bekijken. Om een beetje te begrijpen hoe de structuur eruit moet zien.
Heb dat gedaan, maar nog steed zelfde probleem.
Je footer is het probleem, als je die niet betrekt bij het container divje werkt het.
Dan nog een probleem met mijn php; ik krijg gewoon een wit scherm:
if(!isset($_GET['key'])){
if(!isset($_COOKIE['key'])){
$key_number = rand(1,99999999999999999999999);
$key = md5($key_number);
setcookie("key", $key, time() + (86400 * 30), "/");
//echo "lol";
mysqli_query($con,"INSERT INTO users (privatekey) VALUES ('$key')");
//to fix//header("Location: index.php/?key=".$key."");
}
else{
//to fix//header("Location: index.php/?key=".$_COOKIE['key']."");
$key = $_COOKIE['key'];
//echo "lol1";
setcookie("key", $_COOKIE['key'], time() + (86400 * 30), "/");
}
}
else {
if($result = $con->query("SELECT privatekey FROM users WHERE privatekey='$_GET['key']'"){
/* determine number of rows result set */
$row_cnt = $result->num_rows;
printf("Result set has %d rows.\n", $row_cnt);
/* close result set */
$result->close();
}
setcookie("key", $_GET['key'], time() + (86400 * 30), "/");
$key = $_GET['key'];
}
Toon Meer
dan heb ik nog steeds zo'n witte pagina, zonder die query kan ik wel errors zien.
daar heb je je antwoord
ik weet alleen niet wat er mis mee is, heb al verschillende dingens geprobeerd.
Wat heb je dan geprobeerd? Als je query de fout is, wat zou jij dan allemaal doen qua debugging.
Welke errors krijg je ook zonder query?
Gefixt, maar steeds als ik een fout heb krijg ik geen errors , dit vind ik toch wel raar.
Wat van error reporting staat er nu aan?
En
Door // te plaatsen werkt die lijn niet. Bijvoorbeeld bij:
//echo "lol1";
Volgens de laatste php code die je ons gaf staat er geen echo of andere code. Al wordt deze code correct uitgevoerd wordt de pagina wit (als er een get key is). Je hebt niets staan wat op de pagina moet verschijnen als de code correct wordt uitgevoerd.
die code is geincluden in de layout als config.php
Alles wat ik maar probeer, bij elke parse error heb ik een witte pagina.
Uw footer lijkt het probleem te zijn:
De footer spreid zich verder uit dan hij moet, ja kan dit zelf ook controlleren in de developper console, de content en header zijn wel netjes de volledige breedte, footer ietsje breeder.
De oorzaak:
om de een of andere manier (ik dacht aan je container waarin alles zit) word het blokje footer 15px naar links opgeschoven omdat footer absolute is en 100% in breedte telt.
De oplossing:
Voeg aan de footer style class dit toe (De class .footer {} te zien in de afbeelding bovenaan in de developper console):
margin-left: -15px;
Scrollbar is weg, geen witruimte meer rechts.
En voor je error reporting probleem, probeer dit: (voor server side code)
//Error reporting
ini_set('display_errors',1);
ini_set('display_startup_errors',1);
error_reporting(-1);
Gebruik deze settings en zorg dat deze nergens overschreven worden in je code, dan zou je alle errors en warnings en dergelijke moeten zien.
Client side errors zoals HTML/CSS, javascript, ajax en jquery zijn makkelijk te spotten in een developer console zoals dat van google chrome, leer er mee omgaan en werken je zult ervan beginnen houden.
You're welcome my friend.
Oh thanks!!, maakte voordien niet echt gebruik van die console.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!