Hallo
Als ik zit te kijken by downloads zie ik dat er helemaal niks te downloaden is ,waar zijn alle maffia source s geblijven ?
Gr matheus
Hallo
Als ik zit te kijken by downloads zie ik dat er helemaal niks te downloaden is ,waar zijn alle maffia source s geblijven ?
Gr matheus
Ja maar paar vroeger stonden er veel meer
zoals de welke?
Weet dat er vroeger inderdaad meer waren maar de meeste sources waren meer bugs dan dat het goed was.
Als je er meer hebt (of gevonden/gekregen) mag je die zeker delen met ons!
Inderdaad, hoe meer goede sources, hoe liever.
De enige schoonmaak die is gebeurd is het verwijderen van alle sources die of niet werkten of waar zware beveiligingsproblemen in zaten.
Inderdaad, hoe meer goede sources, hoe liever.
De enige schoonmaak die is gebeurd is het verwijderen van alle sources die of niet werkten of waar zware beveiligingsproblemen in zaten.
Over het algemeen is het wel verstandig om sources die (zware) beveiligingslekken etc te verwijderen.
Echter zou ik het anders aanpakken, een aparte categorie maken van niet veilige sources(of dergelijke). Zodat het aantal niet verdund wordt, maar hetzelfde blijft en dus ook groeit.
Gebruikers zien dat deze sources onveilig zijn(en dus op eigen risico het gebruiken), zo kunnen zij hem nog wel gebruiken en wellicht verbeteren en weer uploaden.
Als mensen hier alle (maffia) sources kunnen vinden die er zijn, zullen ze ICTs kiezen boven andere plaatsen.
Over het algemeen is het wel verstandig om sources die (zware) beveiligingslekken etc te verwijderen.
Echter zou ik het anders aanpakken, een aparte categorie maken van niet veilige sources(of dergelijke). Zodat het aantal niet verdund wordt, maar hetzelfde blijft en dus ook groeit.
Gebruikers zien dat deze sources onveilig zijn(en dus op eigen risico het gebruiken), zo kunnen zij hem nog wel gebruiken en wellicht verbeteren en weer uploaden.
Als mensen hier alle (maffia) sources kunnen vinden die er zijn, zullen ze ICTs kiezen boven andere plaatsen.
Het ging voornamelijk om "gebroken" links naar de download. Deze zijn allemaal verwijderd.
Bij de overgang naar de nieuwe versie ben ik degene geweest die alle downloads heeft bekeken. Daar is uit gebleken dat vrijwel geen enkele link meer werkte. Dit kwam voornamelijk door een aantal uploadsites die er in de tussentijd mee gestopt zijn.
Wij proberen nu om zoveel mogelijk zelf te hosten (Dit kan je doen door de bestanden in een .zip bestandje te zetten en hier te uploaden). Zo voorkomen we dit probleem in de toekomst.
Overigens, zoals mijn collega's hierboven al zeiden, stellen wij het zeer op prijs als jullie oude sources die jullie misschien nog hebben hier beschikbaar te stellen. Zo heeft iedereen er profijt!
Op github staan er een aantal.
Verder zijn er sites zoals hotscripts enz. die hebben er geloof ik ook nog wel een paar.
maar de meeste zijn verouderd en zitten vol met bugs.
Mijn ervaring is dat je beter een nieuwe kan schrijven dan die oude scripts na te lopen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!