Posts by r8934

    Opera browser heeft een functie genaamd Turbo.
    Is eigenlijk voor langzame netwerken, maar je kan er ook geblokkeerde content mee bekijken :)


    Toen de pirateBay geblokkeerd werd gebruikte ik opera icm turbo om de site te bereiken.


    Vraag mij wel af hoe je met javascript die blokkades wilt omzeilen?

    Bij codeschool zijn bepaalde starters cursussen gratis.
    Maar dan alleen het eerste gedeelte.


    Er staan ook een aantal tussen zoals de AngularJS course die compleet gratis is.

    Qua specs zou hij windows 7 makkelijk moeten kunnen draaien.


    Mijn ervaring met laptops is, dat als je ze een keer grondig schoonmaakt, zijn ze weer als nieuw.


    Een bus perslucht kan ook nog weleens wonderen doen. Verkrijgbaar bij bijna iedere computerzaak.

    Voor de eerste melding :
    Klik hier voor tut
    De mysql functies zijn verouderd, en gaan vervallen als je dalijk u


    Voor de tweede melding:
    Controleer je mysql gegevens, de toegng tot de database server wordt geweigerd. Waardoor er geen connectie wordt gemaakt.


    Voor de rest van de meldingen:
    Fix foutmelding 2

    Heb je het aleens getest?
    Dt stukje wat ik gaf, zou voldoende moeten zijn om verder te kunnen.


    Anders zou ik eens een stap terug nemen om de basis eens leren, of een kant en klare oplossing gebruiken.


    Zoeken op lazyload JS zal genoeg resultaten geven.




    "Want om bijv 250 klanten/leden/forum topics te plaatsen op 1 pagina zijn veel requests."


    Dat gebeurd met 1 request. 250 leden met op de scroll laden zijn meer requests.

    Warning: mysql_query(): Access denied for user '***''@'10.2.1.44' (using password: NO) on line 3




    Je krijgt geen verbinding. Het staat in je eigen vraag




    Verder zou ik ook met deze melding aan de slag gaan:


    Deprecated: mysql_query(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead on line 3


    Edit:
    Als dat stukje SQL alles is, vind ik het niet gek dat er een foutmelding komt.

    Ff snel zelf wat geschreven. Vorige wat ik poste was verouderd, en deed juist het tegenovergestelde.

    Met WooCommerce is dit mogelijk.
    WooCommerce is een wordpress plugin.


    En ik weet niet waar je op gezocht heb met google.
    Eerste hit: KLIK



    Dan is er nog prestashop waar het mee kan.
    En er zullen nog een heel hoop zijn....

    Op github staan er een aantal.
    Verder zijn er sites zoals hotscripts enz. die hebben er geloof ik ook nog wel een paar.


    maar de meeste zijn verouderd en zitten vol met bugs.
    Mijn ervaring is dat je beter een nieuwe kan schrijven dan die oude scripts na te lopen.

    PHP
    <?php
    mysqli_query($mysqli,"INSERT INTO logs (userId, agent, ip, date) VALUES ('".$userId."', '".$agent."', '".$ip."', '".$date."')')") or trigger_error($mysqli->error);
    ?>

    Zo krijg je uit je query een error, als je na dit nog steeds niks krijgt. Moet je error_reporting op -1 zetten evenals display_errors op -1 zetten.

    Je bedoelt:
    ini_set('display_errors', 'on');
    Dat bovenin je script pleuren, om error display aan te zetten.

    Ik kreeg van iemand gezegd dat ik voor resharper moest kijken. Juist omdat ik er niet veel mee bezig ben. Het zou het een en ander makkelijker voor mij maken.


    Ik werk dagelijks met PHPstorm, en dat bevalt mij wel.
    Het maakt het werken met PHP inderdaad makkelijker.
    Maar toen ik thuiskwam en resharper ging checken, zag ik dat het slechts een toevoeging is op visual studio.
    Ik vind visual studio al duidelijk genoeg, dus vandaar dat ik ging twijfelen.


    Ik weet verder ook niet wat resharper toevoegt, vandaar mijn vraag hier.


    @ismail123 , ik heb een boek met bijna 900 pagina's gevolgd over C#. En ik ken het programma ondertussen wel een beetje.
    Maar toen die maat van mij het erover had ging k ervanuit dat het een IDE zou zijn, en niet slechts een toevoeging op visual studio.

    Hallo,


    Ik ben pas begonnen met C# uit verveling, en omdat ik het tijd vond om iets nieuws te leren.


    Heeft er hier iemand ervaring met Resharper?


    Ik gebruik al phpstorm en webstorm. En weet dat jetbrains me niet teleur zal stellen.
    Maar omdat dit slechts een toevoeging is aan visual studio, zover ik kan begrijpen.
    Vraag ik me af of dit de centen waard is voor iemand die hobbymatig met C# bezig is.

    @Reza,


    Zou je dit systeem ook willen delen voor de ICTscripters leden? zoek dit namelijk ook voor mijn eigen CMS ( liefst gratis ) dit omdat het uiteindelijk open source wordt


    gr Mick

    Dit laat mij nou erg lachen. Je maakt een CMS, maar het simpelste gedeelte kan je niet maken?


    Anyhow, ik kom ook uit heerlen. Als je skype hebt stuur me dan een PM. Ik script je wel ff iets :)

    Kijk eens in template/back-end/assets/javascript/theme.js
    Het is me teveel moeite om alle files via de broncode te doorlopen.


    Maar daar staat de navigatie in.